نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8085 ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۷

مسئول قرارگاه احمدی روشن اردبیل خبرداد؛

پیگیری مطالبات نخبگان و تولیدکنندگان، محور اصلي قرارگاه شهيد احمدي روشن در سال جهش تولید است

گلی مسئول قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان اردبیل به تشریح فعالیت های این قرارگاه مطالبه گری در سال 99 پرداخت و گفت: پیگیری مطالبات نخبگان و تولیدکنندگان، محور اصلي فعالیت های قرارگاه شهيد احمدي روشن اردبیل در سال جهش تولید است.

پیگیری مطالبات نخبگان و تولیدکنندگان، محور اصلي قرارگاه شهيد احمدي روشن در سال جهش تولید است

سجاد گلی دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر به تشریح برنامه های این قرارگاه دانشجویی در سال جهش تولید پرداخت و گفت: شعار جهش تولید بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از پیش در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان است. 

وی با بیان اینکه جهش تولید یکی از ابزارهای قدرت کشور است، گفت: این ابزار در نهایت به افزایش تولید ناخالص داخلی و پیشرفت اقتصادی منجر می‌شود بنابراین قرارگاه احمدی روشن اردبیل در نظر دارد در راستا گام های مهم و قابل توجهی در راستای حمایت و پشتیبانی ار صاحبان ایذه، ابتکار و مبتکران و محترعان جوان و فرهیخته بردارد.

گلی به ظرفیت های موجود جهت پیگیری مطالبات مردمی در استان اردبیل پرداخت و گفت:  استفاده از ظرفيت دانشجويان و اساتيد دانشگاه ها جهت ارائه راهکار حل مسئله در کنار ارتباط مستمر با بدته مردم و مسئولین مهمترین چالش پیش روی قرارگاه است که در این زمینه سال گذشته  اقدامات خوبي انجام گرفته است.

وی در پایان سخنان خود به برنامه مدنظر قرارگاه در سال جاری اشاره کرد و گفت: برقراری ارتباط دو سویه مردم با مسئولان استانی در راستای انتقال مسائل و مشکلات مردم و ارائه راه حل های علمی و تخصصی از جمله اهداف مهم دراز مدت و کوتاه مدت قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن در اردبیل است.

گلی گفت: پیگیری حل این مسائل تا به نتیجه رسیدن آنها، پیگیری مسائل و مشکلات کلان استانی و کشوری همچون سالهای گذشته از جمله برنامه های  این قرارگاه دانشجویی در اردبیل است.

مسئول قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی استان اردبیل ادامه داد: تشکیل کارگروه های اندیشه ورز و تخصصی برای شناسایی مسائل و مشکلات مردم استان و انتقال آن به مسئولین  در کنار پیگیری بیش از صد مسئله  استانی از  هسته های علمی و گروه های جهادی بسیج دانشجویی در دانشگاه های استان، برقراری سلسله میزگردهای تخصصی و مطالبه گری با حضور مسئولین استانی و شهرستانی جهت ارائه راه حل های تخصصی و عملیاتی از جمله برنامه های پیش بینی شده در سال جدید است.

وی با بیان اینکه گفتمان سازی در جامعه، از رسالت های اصلی بسیج دانشجویی در سال جاری است، گفت: پیگیری مفاد بیانیه گام دوم انقلاب از دستگاه های اجرایی و نهادها از دیگر برنامه های قرارگاه مطالبه گری بسیج دانشجویی در سال جهش تولید در استان اردبیل است.

مسئول قرارگاه مطالبه گری احمدی روشن اردبیل در پایان سخنان خود از تولیدات کنندگان، صاحبان ایده های خلاقانه و نوآورانه خواست تا با برقراری ارتباط با این قرارگاه دانشجویی پیگیر مطالبات خود از مسئولین تا عملیاتی شدن ایده ها و آغاز چرخه تولید در استان باشند.

انتهای پیام/ج