نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8101 ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گرمی خبرداد:

شناسایی ۱۱ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا در گرمی/ دعوت از خیرین برای پیوستن به رزمایش کمک‌ مومنانه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی گفت: در سطح شهرستان گرمی ۱۱ هزار خانوار نیازمند و آسیب پذیر از بیماری کرونا توسط پایگاه های مقاومت بسیج شناسایی شده است.

شناسایی ۱۱ هزار خانوار  آسیب دیده از کرونا در  گرمی/ دعوت از خیرین برای پیوستن به رزمایش کمک‌ مومنانه

به گزارش ابصارخبر، سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی عصر امروز در نشست خبری قرارگاه رزمایش کمک مومنانه بسیج سپاه شهرستان گرمی با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،اظهار کرد:سپاه پاسداران در تمامی عرصه ها و در پاسداری از انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

وی بیان کرد:سپاه و بسیج در تمام شرایط سخت و بحرانی  یار و یاور مردم بوده است و در از روز های اول شیوع ویروس کرونا نیز در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس و خدمات رسانی به مردم بوده است. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان ،تصریح کرد:این رزمایش در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند در سطح شهرستان گرمی نیز در حال برگزاری است. 

رحیمی افزود:در راستای اجرایی نمودن  رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان گرمی ۱۱ هزار خانوار نیازمند و آسیب پذیر از ویروس کرونا  توسط پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه شناسایی اقشارآسیب پذیر از کرونا در اولویت قرار گرفت،گفت: جلسات مختلفی در سطح شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر این رزمایش صورت گرفته است. 

دبیر قرارگاه رزمایش کمک مومنانه شهرستان گرمی بیان کرد:۷ کمیته متفاوت در قرارگاه شهرستانی رزمایش تشکیل شده است و با برگزاری جلسات مختلف به دنبال جلب مشارکت خیرین،موسسات خیریه، بخش خصوصی، ادارات و دستگاه های اجرایی هستیم. 

لزوم مشارکت خیرین در کمک به اقشار آسیب پذیر و نیازمند شهرستان گرمی

رحیمی با دعوت از عموم مردم نوعدوست و خیرین برای مشارکت در اجرای رزمایش کمک مومنانه در گرمی،تصریح کرد:با توجه محرومیت شهرستان گرمی و فرارسیدن ماه مبارک رمضان و لزوم دستگیری و حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر انتظار می رود خیرین و مردم نوعدوست کمک های نقدی و غیرنقدی خود را دریغ نکنند.

وی افزود:مردم نوعدوست و خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۱۸۱۸۱ یا شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۲۵ بنام جذب و هدایت کمکهای مردمی در نزد شعب بانک انصار  پرداخت کنند‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گرمی با اشاره به نقش رسانه در جلب مشارکت خیرین،بیان کرد:اصحاب رسانه نیز می توانند با تولیدات فاخر، انعکاس کمک های مومنانه خیرین و دعوت از خیرین برای پیوستن به رزمایش نقش خطیری ایفا کنند.

 

انتهای پیام/ج