نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8127 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع):

پدیده کرونا، یک امتحان الهی است/آمریکا و غرب در ماجرای کرونا، چهره واقعی حقوق بشر خود را به جهان نشان دادند

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه غرب در ماجرای کرونا با زیر پا گذاشتن ارزش های انسانی، به ویرانه تبدیل شده است گفت: در این ماجرا، مردم ایران اسلامی با نزدیک تر شدن به هم، ارزش های انسانی رابه اوج خود رساندند.

پدیده کرونا، یک امتحان الهی است/آمریکا و غرب در ماجرای کرونا، چهره واقعی حقوق بشر  خود را به جهان نشان دادند

حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، به تبیین اهداف رزمایش کمک مومنانه پرداخت و گفت: مردمی که از زمان خودآگاه شدند مشکلات اجتماعی نمی تواند آنها را غافل کند.

پدیده کرونا، یک امتحان الهی است

وی از پدیده کرونا به عنوان امتحان الهی نام برد و گفت: مردم ما باید به خود فخر کند چراکه توانستند با بصیرت بالای خود در این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون آیند.

آمریکا و غرب در ماجرای ویروس کرونا، چهره حقوق بی بشر را به جهان نشان دادند

حجت الاسلام فیاضی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کرونا برای کافران بلا بود به امتحان الهی برای مومنین اشاره کرد و گفت: این آزمون برای اولیاء و صالحین مرتبه و درجه است.

وی افزود: ایران اسلامی یا بصیرت انقلابی خود در اوج تحریم های ظالمانه دشمنان، با بهترین وجه ممکن سربلند بیرون امد در حالیکه ابرقدرت‌های جهان به سردسته دزدان تبدیل شده و حتی ماسک ساده را نیز در هوا می ربایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه آمریکا در ماجرای ویروس کرونا ماهیت واقعی خود را جهان نشان داد، گفت: آمریکا با این کار خود حقوق بی بشر را به جهان نشان داد.

وی با بیان اینکه غرب در ماجرای کرونا با زیر پا گذاشتن ارزش های انسانی، به ویرانه تبدیل شد خاطرنشان کرد: این ماجرا در ایران اسلامی رنگ دیگری به خود گرفت چراکه با نزدیک تر شدن دل های مردم به هم، ارزش های انسانی در کشور ما به اوج خود رسید.

تکرار حماسه های دفاع مقدس در ایام کرونا

حجت الاسلام فیاضی در ادامه سخنان خود به دوران دفاع مقدس نیز اشاره کرد و گفت: همانگونه که در حملات شیمایی دشمنان، رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد حق علیه باطل ماسک خود را به همدیگر می دادند تا جان یکدیگر را نجات دهند حماسه ای از ایثار را خلق می کردند، امروز نیز در ایام کرونا مردم به صورت خودجوش با تبدیل کارگاه های تولیدی خود به ماسک سازی، علاوه بر تامین نیاز داخلی جلوه هایی از همان حماسه ها را خلق کردند و این در شرایطی رقم خورد که تحریم های همه جانبه استکبار بر علیه ملت ایران باعث جلوگیری از دریافت کمک های سازمان های بین المللی شده است.

وی احسان و نیکوکاری مردم در ایام کرونا را پاور شد و گفت: در این ایام خاص که به خاطر این ویروس منحوس کسب و کارهای مردم به تعطیلی کشیده است و اغلب مردم در تامین مایحتاج خود درمانده شدند باز این مردم بودند که با بهره‌مندی از تعالیم الهی خوش درخشیدند و با تهیه بسته‌های معیشتی به یاری هم نوعان خود پرداختند که این بزرگترین درس برای جهانیان بود، بطوریکه وزیر خارجه فرانسه اعتراف کرد که ایران در قضیه کرونا در جهان الگو آفرینی کرده است و این در حالی است تفکرات غرب در این خصوص از هم پاشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون ارزش های الهی پیشرو بوده است، گفت: همه پیشرفت های ایران اسلامی در بستر معنویت رخ داده است و مردم با ایمان، باور و عشق ورزی به جلو گام نهادند.

وی در ادامه سخنان خود به انفاق اشاره کرد و گفت: یکی از شاخصه های مومنین انفاق است که قیمت ندارد و در کنار واجبات شمرده شده است.

حجت الاسلام فیاضی اجر و پاداش زیارت امام حسین(ع)در ایام خاص هچون ولادت ها و شهادت های ائمه معصومین، اعیاد بزرگ اسلامی را یادآور شد و و در خصوص اهمیت فرهنگسازی انفاق در جامعه گفت: هرکس مشکل مومنی را حل کند و گره از مشکلات زندگی وی باز کند مثل این است که 700بار به زیارت امام حسین(ع) رفته است.

دفاع سپاه پاسداران از ارزش های الهی، وظیفه ذاتی است

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)  در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های سپاه پاسداران در طول 41 سال گذشته اشاره کرد و گفت: سپاه مجموعه مردمی است و پاسداران نیز خادمان ملت هستند بطوریکه با الگو قرار دادن شهدای کربلا به حمایت از ارزش های الهی در جامعه می پردازند و لحظه به لحظه در این راه با دشمنان اسلام در حال نبرد هستند.

وی با بیان اینکه هرجا روحیه انقلابی و جهادی حاکم بوده است، آنجا موفقیت حاصل شده است، گفت: امروز دشمنان اسلام دست و پا می زنند تا روحیه جهادی و انقلابی را از ملت ما بگیرند ولی با سد محکمی به نام سپاه پاسداران مواجه اند به طوریکه در هر رویایی مرئی و نامرئی متحمل شکست های سنگین می شوند.

حجت الاسلام فیاضی با بیا اینکه انقلاب اسلامی 41 سال است در برابر دشمنان محکم ایستاده است، گفت: با عنایت خداوند متعال و ائمه معصومین(ع) مردم در تمامی عرصه های انقلاب حضوری فعال و چشمگیر داشته اند.

وی از مردم به عنوان تکیه گاه سپاه نام برد و گفت: امروز سپاه پاسداران به هر درجه و مقامی که در جهان دست یافته اند و به امید دوستداران و بیم دهنده دشمنان تبدیل شده اند، به برکت حمایت های همین مردم بصیر و انقلابی بوده است.

انتهای پیام/ج