نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8138 ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹

در منبر مجازی عطر بندگی مطرح شد؛

فرصت های بندگی در ماه مبارک رمضان+فیلم

حجت الاسلام فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در منبر مجازی به تبیین فرصت های بندگی در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: شایسته است مومنین در ادعیه ها و مناجات های خود، از خداوند بخواهند تا توفیق انجام عمل صالحی که مورد رضایتش است نصیب همه بندگان کند.

فرصت های بندگی در ماه مبارک رمضان+فیلم

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در منبر مجازی با عنوان عطر بندگی به تبیین فرصت های بندگی در ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: ضیافت الهی سفره بزرگی است که خداوند متعال در ماه رمضان برای بشریت باز کرده است.

وی با اشاره به احادیث ائمه معصومین(ع) در خصوص ویژگی های ماه مبارک رمضان، گفت: خداوند در این ماه از بندگان خود استقبال می کند.

حجت الاسلام فیاضی از ماه رمضان به عنوان ماه رحمت خاصه پروردگار متعال نام برد و گفت: انسان باید با استفاده از فرصت های بوجود آمده در این ماه پرفیض، انس خود را با خداوند بیشتر کند و از پروردگار بخواهد با عطوفت و مهربانی با انسان ها رفتار کند.

وی گفت: شایسته است انسان ها در ادعیه ها و مناجات های خود با پروردگار از خداوند بخواهند تا توفیق انجام عمل صالحی که مورد رضایتش است نصیب همه بندگان کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) در پایان سخنان خود به فرصت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: عبادت خداوند یکی از همین فرصت های ناب است بطوریکه حتی خواب مومن هم عبادت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کوچکترین معامله با خدا در ماه مبارک رمضان عبادت محسوب می شود، گفت: اجر معامله با خدا در ماه رمضان، بهشت است.

انتهای پیام/ج