سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8183 ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲

همزمان با روز جهانی قدس منتشر شد؛

شعر خوانی شاعر اردبیلی در وصف انتفاضه فلسطین+فیلم

نجفی سوها از شاعران پیشکسوت اردبیل به لزوم دفاع از حق و حقانیت پرداخت و گفت: غیرت حکم می کند که از حق مظلومین در هر جای دنیا که باشند دفاع کنیم و با افشای جنایات ظالمین، ستمگران و ستم پیشگان را در انزار عمومی رسوا و خوار و ذلیل کنیم.

شعر خوانی شاعر اردبیلی در وصف انتفاضه فلسطین+فیلم

به گزارش ابصارخبر، اسکندر نجفی سوها شاعر پیشکسوت و از هنرمندان بسیجی اردبیل که ید طولانی در سرودن اشعار حماسی و انقلابی دارد به روز جهانی قدس و مصادف شدن آن با سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: فرزندان اسلام وارثان شهادت هستند و معتقدند که تنها با مقاومت و جان فشانی می توان از حق و حقیقت دفاع کرد.

وی با بیان اینکه فلسطین پیراهن سفیدی است که در دل های گرم انسان های آزاده جای دارد،گفت: من فرزند فلسطین و قدس شریف هستم چرا که این سرزمین پاره تن اسلام است.

این شاعر اردبیلی به لزوم دفاع از حق و حقانیت پرداخت و گفت: غیرت حکم می کند که از حق مظلومین در هر جای دنیا که باشد دفاع کنیم و با افشای جنایات ظالمین، ستمگران و ستم پیشگان را در انزار عمومی رسوا و خوار و ذلیل کنیم.

نجفی سوها در ادامه سخنان خود به انتفاضه مردم  فلسطین اشاره کرد و گفت: همه مردان و زنان در فلسطین موظف هستند که با برداشتن سنگ های نهفته در  بیابان های این سرزمین مقدس، سر و گردن گردن کلفتان ستمگر را مورد هدف قرار دهند چراکه فلسطین سرزمین حقی است که 70 سال پیش با نیرنگ و زور و ستم غصب شده  و ساکنان آن آواره شده اند.

انتهای پیام/ج