سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 8192 ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۳

در یادواره مجازی شهدای سوم خرداد مطرح شد؛

شهدا عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی/ایثار مدافعان سلامت در خدمت به مردم ستودنی است

نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارس آباد در یادواره مجازی گرامیداشت شهدای سوم خرداد گفت: عزت،اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی مدیون شهدای انقلاب اسلامی است.

شهدا عامل عزت و اقتدار ایران اسلامی/ایثار مدافعان سلامت در خدمت به مردم ستودنی است

به گزارش ابصارخبر، سرهنگ پاسدار حسن نوری شب یکشنبه در یادواره شهدای سوم خرداد و شهدای مدافع سلامت که در بستر فضای مجازی در پارس آباد برگزار شد، گفت: امروز به برکت خون شهدا، ایمان به خدا، ولایت پذیری و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد. 

وی با بیان اینکه شهدا عامل عزت و افتخار ایران اسلامی است،بیان کرد: ایثارگری و مجاهدت شهیدان باعث عزت و افتخار انقلاب اسلامی ایران است و ما امروز هر چه داریم به برکت ایثار شهدا و رزمندگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس آباد با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر،افزود:آزادسازی خرمشهر با توکل به خداوند و مجاهدت رزمندگان ایران اسلامی میسر شد که این روز به نام روز مقاومت و ایثار نامگذاری شده است.

نوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت،گفت:مدافعان سلامت با ایثار و تلاش شبانه روزی برای خدمت به مردم و مقابله با ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند که این خدمات وزحمات شایسته قدرانی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خرمشهر، تصریح کرد:علارغم نوپایی ایران اسلامی، صدام ملعون با همکاری آمریکا و ایادی آن جنگ را شروع کردند اما رزمندگان ایران اسلامی ساکت نمانده و برای دفاع جانانه از کیان انقلاب از تمام نقاط کشور عازم جنگ شدند‌.

انتهای پیام/ج