نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8250 ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶

فعال مذهبی پارس اباد خبرداد:

برنامه فرهنگی و مذهبی "باب رحمت" در فضای مجازی برگزار می شود

حجت الاسلام کاظمی فعال فرهنگی و مذهبی پارس اباد از برگزاری برنامه "باب رحمت"در بستر فضای مجازی در تمامی مناسبت‌ها خبرداد و گفت: این برنامه به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود.

برنامه فرهنگی و مذهبی "باب رحمت" در فضای مجازی برگزار می شود

حجت الاسلام علی کاظمی فعال فرهنگی و مذهبی شهرستان پارس اباد در گفت‌ و گو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، از برگزاری برنامه "باب رحمت"در بستر فضای مجازی خبرداد و گفت: برنامه فرهنگی و مذهبی "باب رحمت" در تمامی مناسبت‌ها در قالب شبکه‌های مجازی و به صورت خودجوش و مردمی و با همکاری معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر مردمی بودن این برنامه افزود: این برنامه فرهنگی به صورت مردمی و به همت جمعی از جوانان رسانه‌ای منطقه و با همکاری و مشارکت معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان اردبیل اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام کاظمی با بیان اینکه در این برنامه روحانیون منطقه نیز همکاری خواهند داشت تصریح کرد: در اجرای برنامه "باب رحمت" از ظرفیت تمامی روحانیون، اساتید، مداحان و فعالان فرهنگی منطقه بهره خواهیم برد.

مسئول برگزاری برنامه "باب رحمت" هدف از اجرای این برنامه را لبیک به ندای مقام معظم رهبری دانست و بیان کرد: یکی از مهم‌ترین ذغدغه‌های مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب مشکلات فرهنگی است که ما نیز در این راستا با لبیک به ندای رهبر انقلاب در راستای ترویج و تبلیغ دین تدارک دیده‌ایم.

وی برنامه سی شب با شهدا را نمونه‌ای این برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد:‌ برنامه سی شب با شهدا که مناسبت ماه مبارک رمضان و با تلاش شبانه روزی جمعی از جوانان منطقه و به صورت خودجوش برگزار شد نمونه‌ای از این برنامه‌ها بود.

انتهای پیام/ج