نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8306 ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۷

امام جمعه شهرستان گرمی؛

مسئولین وعده های انتخاباتی را فراموش نکنند/ نصف حقوق نجومی بیگران و کاخ نشینان، به نیازمندان داده شود

حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان گرمی ضمن یادآوری وضعیت اقتصادی مردم به وعده های انتخاباتی مسئولین اشاره کرد و گفت: همانگونه که روزی مستضعفان کشور هر چه داشتند دادند تا کشور را حفظ کنند امروز نوبت نجومی بیگران و کاخ نشینان است که دست نیازمندان را بگیرند.

مسئولین وعده های انتخاباتی را فراموش نکنند/ نصف حقوق نجومی بیگران و کاخ نشینان، به نیازمندان داده شود

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان گرمی در خطبه های نماز جمعه این هفته که با رعایت پروتکلهای بهداشتی ویژه کرونا برگزار شد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان گفت: این که رهبری نمایندگان فعلی را امید مردم و این که این مجلس را یکی از قوی‏ترین و انقلابی‏ ترین مجالس دوران انقلاب می داند، وظایف نمایندگان را سنگین کرده است.

حجت الاسلام صفری در ادامه سخنان خود به وضعیت اقتصادی مردم نیز اشاره کرد و گفت : روزی پابرهنگان و زاغه نشینان و روستائیان هر چه داشتند دادند تا کشور را حفظ کنند و حالا که همان ها دچار مشکل شده اند نوبت نجومی بیگران و کاخ نشینان است که دست نیازمندان را بگیرند.

وی به اقدامات قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی اشاره کرد و با بیان اینکه نفس عمل خوب است ولی اقدامات صورت گرفته کافی نیست و حق ایثارگران را اداء نمی کند، گفت: باید حقوق نجومی بگیران نصف و به سفره مردم مستضعف سرازیر شود.

امام جمعه شهرستان گرمی به ادعاهای مسئولین کشور اشاره کرد و شعارهای انتخاباتی را یادآور شد و گفت : مگر نمی گفتید که نوکر مردم هستید کجا دیده شده است نوکر از پرخوری بمیرد و آقا از گرسنگی جان بدهد. برای این که معلوم شود دروغ نمی گویید و به درستی نوکر مردم هستید ، بیایید بخشی از حقوقتان را به سرورانتان که به نان شب محتاج است بدهید. 

وی افزود:  ممکن است بگویید قانونی نیست بلی می دانم اوّلا شما می توانید قانونی کنید و ثانیا آن وقتی که آنها جانشان را دادند و شما ماندید با چه قانونی جانشان را دادند آنها مسلمان بودند شما هم مسلمانید . آنها ایثار کردند شما هم ایثار کنید، آنها نیاز داشتند شما به اندازه آنها نیاز ندارید ، آنها نمی گفتند نوکر مردمیم شما می گویید.

حجت الاسلام صفری  در پایان سخنان خود جهت الوسازی برای مسئولان خواست نصف حقوقش به مردم مستعف داده شود.

وی از هنجارشکنان ایام کرونا در شهرستان گرمی انتقاد کرد و گفت، همه مردم موظف هستند در این ایام با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مدافعان سلامت را در مقابله با این ویروس منحوس یاری کنند.

انتهای پیام/ج