سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8339 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خبرداد؛

رقابت ۱۱ هزار و ۶۷۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد+تصاویر

حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از برگزاری موفق آزمون کارشناسی ارشد در اردبیل خبرداد و گفت: این آزمون که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد در مجموع ۱۱ هزار و ۶۷۱ نفر به رقابت پرداختند.

رقابت ۱۱ هزار و ۶۷۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد+تصاویر

به گزارش ابصارخبر، عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری موفق آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: در این آزمون ۱۱ هزار و ۶۷۱ نفر در سطح استان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۵ هزار ۲۱۲ داوطلب زن و ۶ هزار و ۴۵۹ داوطلب مرد بودند گفت: این آزمون در استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، دانشگاه پیام نور اردبیل، دانشگاه غیرانتفاعی نوین، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد و آموزش و پرورش پارس آباد برگزار شد.

حبیبی تصریح کرد: در روز پنجشنبه ۱۶ مرداد ۲ هزار و ۴۵۰ شرکت کننده، در روز جمعه ۱۷ مرداد ۲ هزار و ۴۴۳  شرکت کننده و در روز شنبه ۱۸ مرداد ۹۶۱ شرکت کننده در آزمون در دانشگاه محقق اردبیلی در آزمون شرکت داشتند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی ضمن آروزی موفقیت و سلامتی برای داوطلبان و با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در این آزمون، خاطرنشان کرد: حوزه های برگزاری آزمون قبل از آزمون ضدعفونی شده و فاصله ابلاغی سازمان سنجش نیز برای صندلی بیشتر از استاندارد رعایت شده است. همچنین در ورودی حوزه های امتحانی از داوطلبان تب سنجی انجام شد.

 

انتهای پیام/ج