نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8348 ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل:

فرایند سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پارس اباد تسریع می شود

عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در بازدید از شهرک صنعتی پارس اباد از حل مشکل آب و روشنایی معابر این شهرک صنعتی خبرداد و گفت: فرایند سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پارس اباد تشریع می شود

فرایند سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پارس اباد تسریع می شود

به گزارش ابصارخبر، ارژنگ عزیزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل ظهر امروز در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان گفت: امروز در قالب کارگروه اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید به درخواست فرماندار شهرستان پارس آباد حاضر و مصوبات سفر اخیر استاندار در خصوص حل مشکلات آب ناحیه صنعتی و روشنایی معابر و  آنتن دهی موبایل مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشکلات این واحدها با حضور مدیران کل و نمایندگان ادارات آنها در شهرستان مورد بررسی واقع شده گفت: انتظار می رود هر دستگاه به وظایف خود  در تسریع سرمایه گذاری ها عمل کند و مسیر و موانع را برای سرعت گرفتن سرمایه گذاری باز نماید نه اینکه خدای نکرده  موانعی ایجاد کند.

عزیزی با بیان اینکه امروز مقرر شد تا هفته آتی مشکل آب و روشنایی معابر این ناحیه حل شود گفت: موضوع دوم دیگری که در این بازدید انجام شد بررسی مسائل و مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در خصوص تسهیلات بانکی و مشکل وثیقه بانکی مورد بود که مصوباتی در جهت حل آنها ابلاغ گردید.

 سرمایه گذاری 6 هزار میلیاردی در صنعت گلخانه ای پارس آباد

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از امتحان و مانور بزرگ دستگاهها در پذیرش و استقبال و میزبانی سرمایه گذاران بزرگ کشور خبر داد و گفت:  اقدامات دستگاههای اجرایی برای تامین زیر ساختهای گلخانه ۱۶۰۰ هکتاری تبعات ملی در بر خواهد داشت.

وی  ۶۰۰۰ میلیارد سرمایه گذاری و تولید سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تنی و اشتغالزایی بیش از ۱۴ هزار نفری را از برکات تکمیل این طرح عظیم کشور عنوان کرد و گفت: باید زیرساخت ها را برای تحولی عظیم در استان فرآهم کنیم.

عزیزی گفت: همزمان زیرساختهای برق در دو بخش ایجاد پست ۶۳ کیلو واتی و اجرای خطوط انتقال برق به طول ۱۵ کیلومتر و گاز رسانی و آب شرب و پایانه لجستیکی ریلی و شهرک مشترک صنعتی ایران و آذربایجان  و تحقیقات تولید بذر مورد نیاز در حال پیگیری است.

 

خبرنگار: رضا اصلانی

انتهای پیام/