سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8365 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل

مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور برطرف می شود

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل صبح امروز در دیدار با شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به تکریم دانشجویان شاهد و ایثارگر استان تاکید کرد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا اشتغال به تحصیل و کسب مدارج علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در هیچ برهه ای با مشکل روبرو نشود.

مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه پیام نور برطرف می شود

به گزارش ابصارخبر، محمد فدائیان رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل صبح امروز در دیدار با شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل به تکریم دانشجویان شاهد و ایثارگر استان تاکید کرد و گفت : همه باید تلاش کنیم تا اشتغال به تحصیل و کسب مدارج علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر در هیچ برهه ای با مشکل روبرو نشود.

وی افزود: برای حل مشکلات دانشجویان خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مسئولان امر در واحدها و مراکز دانشگاهی  دانشگاه پیام نور استان باید نگاه ویژه‌ای داشته باشند و ارتباط و تعامل مسئولان واحدهای دانشگاه با دانشجویان خانواده شهدا و ایثارگران بیش از پیش تقویت شود.

مدیرکل بنیاد شهید با اشاره به اینکه مشکلات جامعه ایثارگری در تمامی ابعاد حائز اهمیت است، گفت: اشتغال به تحصیل و کسب مدارج علمی یکی از اولویت های مهم و اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان است و در این رابطه خدمات خود را افزایش خواهیم داد.

شاهی با بیان اینکه تکلیف شرعی و دینی همه آحاد مردم در هر مسئولیت و جایگاهی حفظ کرامت و شأن خانواده های شهدا و ایثارگران است، افزود: اکنون بیش از هر زمان دیگری به علت وضعیت نامناسب اقتصادی کشور باید اتحاد ملی و وحدت خود را حفظ کنیم.

وی عزت، صلابت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف داخلی و بین المللی را مرهون خون شهدا و استقامت خانواده های آنها دانست.

پورحسن با بیان اینکه شهدا و ایثارگران هویت بخش ملت شریف ایران اسلامی هستند، یادآوری کرد: باید در زمینه پرداخت به موقع شهریه تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در مراکز عالی،  همفکری لازم بین دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزشی عالی با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر ارگان‌های ذیربط انجام شود تا هیچ فرد ایثارگری به علت عدم پرداخت شهریه از ادامه تحصیل باز نماند.

وی گفت: هم اکنون تعدادبیش از 2000دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان اردبیل مشغول به تحصیل هستند که از این میان تعداد 72 دانشجو در دانشگاه پیام نور تحصیل می کنند.