نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8389 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۰

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل:

آزادی بیان، ابزار دست استکبار برای عوام فریبی است/ عجز و ناتوانی غرب، برابر گسترش اسلام در جهان مشهود است

حجت الاسلام سیدسیاح مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: جریان غربگرایی به دنبال عجزو ناتوانی در برابر گسترش دین اسلام در جهان و گرایش ملت ها به دین اسلام، دست به جنایت های متعددی زده و اوج وحشی گری خود را به نمایش گذاشته است.

آزادی بیان، ابزار دست استکبار برای عوام فریبی است/ عجز و ناتوانی غرب، برابر گسترش اسلام در جهان مشهود است

حجت الاسلام سید محمد سیدسیاح مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، ضمن محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی با بیان اینکه بسیج طلاب و روحانیون همواره آماده دفاع از اسلام هستند، گفت: جریان غربگرایی به دنبال عجزو ناتوانی در برابر گسترش دین اسلام در جهان و گرایش ملت ها به دین اسلام، دست به جنایت های متعددی زده و اوج وحشی گری خود را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه مراجع تقلید و مبلغان دینی کشور  همزمان با رهبر فرزانه انقلاب برابر این اقدام موهن واکنش نشان دادند، گفت: حوزه های علمیه سراسر کشور نیز بلافاصله با صدور بیانیه ها و تجمعات اعتراض آمیز این اقدام استکبار را محکوم کردند.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان اردبیل با بیان اینکه قرآن کریم و پیامبر اکرم(ص) جلوه ای از نور الهی هستند،به آیات قرآن کریم در این زمینه اشاره کرد و گفت: خناسان و فاسدان هرچقدر هم تلاش کنند تا اسلام را تضعیف کنند، بدانند که راه به جایی نخواهند برد چراکه خداوند متعال خود حافظ دین اسلام است.

اهانت، جایی در آزادی بیان ندارد 

حجت الاسلام سید سیاح در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی ابعاد مختلف این اقدام موهن نشریه فرانسوی در اهانت به مسلمانان پرداخت و گفت: دولتمردان فرانسه با بهانه های واهی همچون آزادی بیان درصدد عوام فریبی هستند چراکه اهانت در هیچ کجای دنیا منطقی نیست.

وی گفت: آزادی بیانی که به خود جرأت توهین و اهانت به عقاید مردم و ملت ها را بدهد، در واقع  آزادی نیست بلکه تنها ابزاری دست استکبار برای عوام فریبی  است.

عجز و ناتوانی غرب، برابر گسترش اسلام در جهان مشهود است

این مبلغ اسلامی در ادامه سخنان خود به جریان غرب گرایی نیز اشاره کرد و گفت: این اقدام موهن نشریه فرانسوی باعث اتحاد بیشتر مسلمانان شد، چراکه همگان دیدند که جریان غربگرایی به دنبال عجز و ناتوانی در برابر گسترش دین اسلام در جهان و گرایش ملت ها به دین اسلام، دست به جنایت های متعددی زده و اوج وحشی گری خود را به نمایش گذاشت.

وی به اقدامات اخیر استکبار در این مورد اشاره کرد و گفت: پیش از این ها نیز غرب با اقداماتی همچون قرآن سوزی، ساخت فیلم های موهن و انتشار کاریکاتور و نشر اکاذیب علیه اسلام و مسلمانان کینه خود به اسلام و مسلمانان را به معرض نمایش گذاشته است.

مسئول بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل به اتاق فکر استکبار در راه اندازی جریانات موهن، علیه اسلام اشاره کرد و گفت: نشریه فرانسوی تنها ابزاری دست ایادی کفر و استکبار است و پشت این تفکر غلط، اتاق فکر آمریکا و رژیم صهیونیستی نهفته است.

وی به برگزاری عزاداری باشکوه ملت ایران در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: همزمانی خیانت دولتمردان امارات به مسلمانان به ویژه فلسطین در این ایام  نشان می دهد که آمریکا پشت تمام این مسائل است تا با برهم زدن آرامش منطقه، به اهداف انتخاباتی و همچنین کنترل آشوب های داخلی خود برسد.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون در پایان سخنان خود با بیان اینکه این اقدام، ماهیت غرب وحشی را بیش از پیش برای همگان روشن کرد، گفت: این اقدام در واقع موجب بیداری بیشتر ملت های مسلمان شد چراکه همگان دیدند غرب با اهانت به دین  اسلام در صدد ضربه زدن به عقاید انها است و می خواهد به هر شکل ممکن از گسترش دین اسلام در جهان جلوگیری کند و در این راه نیز از همه ابزارها به عنوان عوام  فریبی نیز استفاده می کند.

این مبلغ اسلامی خواستار انسجام و اتحاد بیشتر مسلمانان شد و گفت: تنها با انسجام و وحدت بین مسلمانان می توان برابر دشمنان اسلام ایستاده و توطئه های انها را خنثی کرد.

انتهای پیام/ج