پربازدیدترین ها

کد خبر: 842 ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

ضیافت اندیشه "ویژه اساتید "در کربلا برگزار می شود

حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل به تشریح برنامه های تابستان در دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ضیافت اندیشه "ویژه اساتید " امسال در کربلای معلا برگزار خواهد شد

ضیافت اندیشه "ویژه اساتید "در کربلا  برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، حجت الاسلام واحدی زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه ترم تابستان فرصت حضور دانشجو در دانشگاه را فراهم می کند گفت: با برنامه ریزی درست می توان قسمت اعظم اوقات فراغت این قشر جوان را با برنامه های شاد و تاثیر گذار اجتماعی و فرهنگی پر کرد.

برگزاری جشن روز دختر در دانشگاه

 واحدی زاده از برگزاری جشن روز دختر مصادف با ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت روز کارمند همزمان با میلاد امام رضا(ع) خبر داد و افزود: در طول ایام تابستان کارگاه آموزشی ازدواج ویژه متأهلین نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه مثل سال گذشته برای دانشجویان برگزار نخواهد شد اظهار داشت: این طرح برای اساتید در کربلای معلا انجام خواهد شد.

تقویت ارتباط سفیران حیا با دانشجویان

واحدی زاده از برگزاری اردوی آموزشی ولایت (درون استانی) با محوریت آشنایی با ویژگی های شخصیتی مقام معظم رهبری برای دانشجویان در تابستان خبر داد و افزود: این اردو با هدف تداوم و تقویت ارتباط سفیران حیا (ویژه آمران امر به معروف و نهی از منکر) با دانشجویان انجام خواهد گرفت.

انتهای خبر/ج