نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8444 ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۵

رزمنده دوران دفاع مقدس:

استقامت جوانان در دفاع مقدس، بی نظیر بود/ کمک های مومنانه در ایام کرونا، یادآور فعالیت های پشتیبانی در دفاع مقدس است + فیلم

حجت الاسلام علی نسب از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران 8سال جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: جوانان ما در آن دوران، نسل مقتدر و معنوی بودند که با دستان خالی دشمن بعثی را از پای انداختند.

استقامت جوانان در دفاع مقدس، بی نظیر بود/ کمک های مومنانه در ایام کرونا، یادآور فعالیت های پشتیبانی در دفاع مقدس است + فیلم

حجت الاسلام حمید علی نسب از رزمندگان دوران دفاع مقدس و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی ابصارخبر، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: جوانان دوران دفاع مقدس، نسل مقتدر و معنوی بودند که با دستان خالی دشمن بعثی را از پای انداختند.

وی با بیان اینکه در ابتدای جنگ تحمیلی حتی خبری از سنگر برای رزمندگان اسلام نبود، گفت: این استقامت جوانان انقلابی بود که به رزمندگان در استحکام ریشه های انقلاب در آن دوران سرنوشت ساز کمک کرد.

حجت الاسلام علی نسب با بیان اینکه اگر همه خاطرات دفاع مقدس بصورت کتاب تدوین شود باز هم کم است، گفت: در دوران دفاع مقدس همه با تمام توان به میدان آمده بودند و هرچه در توان داشتند ارائه دادند.

وی به مقایسه جنگ های فعلی با دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: الگوی رزمندگان جبهه نرم همان شهدای دفاع مقدس است و آنهایی که سرشته ای از جنگ نرم ندارند باید با الگوگیری از فعالیت های پشتیبانی در دوران دفاع مقدس وارد میدان شوند و کارهای روی زمین مانده را از پیش رو بردارند.

حجت الاسلام علی نسب در ادامه سخنان خود به مقایسه فعالیت های پشتیانی در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: ایام بلایای طبیعی همچون وقوع سیل در ابتدای سال گذشته و ایام کرونا  به خصوص تولید و توزیع ماسک و کمک های مومنانه همگی حکایت از تداوم روحیه مقاومت، ایستادگی و تداوم دوران دفاع مقدس در عصر حاضر دارد.

وی به کارهای پژوهشی نیز اشاره کرد و گفت: دفاع از نظام وظیفه همگان است و در این راستا دانش آموزان و دانشجویان باید همراه با تعهد به تحصیل بپردازند تا با آموزش مفاهیم به کاربردی کردن علوم بپردازند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اردبیل تصریح کرد: در شرایط فعلی تنها با تکیه بر نیروهای درونی  و داشته های خودمان می توانیم با ایستادن روی پای خود در پیشرفت و آبادانی کشور ایفای نقش کنیم.

انتهای پیام/ج