سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8493 ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۳

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل :

پژوهش، نقشه راه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف برنامه های توسعه ای است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از پژوهش به عنوان نقشه راه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف برنامه های توسعه ای نام برد و گفت: تنها با استفاده از یافته های پژوهشی می توان خلأهای موجود را رفع کرد.

پژوهش، نقشه راه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف برنامه های توسعه ای است

به گزارش ابصارخبر، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در دومین همایش بین المللی تازه های پژوهش در علوم ورزشی که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، گفت: برای تحقق برنامه ششم توسعه، موظف هستیم که از پژوهش های علمی حمایت کنیم.

وی به اهمیت پژوهش در ورزش اشاره کرد و گفت: خلأهای بزرگی در بین علم ورزش وجود دارد و باید با استفاده از یافته های پژوهشی بتوانیم این خلأها را پر کنیم.

انوشیروانی با بیان اینکه پژوهشگری در واقع نقشه راه دستگاه های اجرایی برای تحقق اهداف برنامه های توسعه ای است، گفت: پژوهش های کاربردری در واقع زمانی معنی پیدا می کند که به انها اهمیت داده شده و به کارگیری شوند.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان یکی از متولیان ساماندهی امور جوانان است،گفت: مدیران این اداره باید پژووهش را در اولویت برنامه های خود قرار دهند تا بتوانند در مسیر درست حرکت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل به استفاده از یافته های علمی در استعددا سنجی ورزشی اشاره کرد و گفت: استفاده از ششیوه های علمی استعداد سنجی بع ورزشکاران کمک می کند تا با برداشتن گام صد درصدی در مسیر درست هدایت شده و توانای انها شکوفا شود.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه های توسعه ای در راستای ورزش نیز اشاره کرد و گفت: همه باید کمک کنند تا با پر کردن خلاء های ورزشی انتظالات جوانان را در این زمینه برآورده کنند.

انتهای پیام/ج