کد خبر: 851 ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸

پیامی آورده اند-1:

شهدا، محور وحدت غرور آفرین اند/جیب های ملت پر از سربند یا زهرا (س)است.

یک دانشجوی پارس آبادی گفت:مردم، با حضور آگاهانه و مسئولانه خود در تشییع پیکرهای شهدای غواص، با ظرافت و زیبایی، منظومه زیبای وحدت را بر مدار جوانان فداکار این مردم، سرودند.

شهدا، محور وحدت غرور آفرین اند/جیب های ملت پر از سربند یا زهرا (س)است.

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سعید قبادی دانشجوی دانشگاه پیام نور پارس آباد وحدت امت و استقامت در برابر حیله ها و مکرهای استکبارجهانی در قالب 5+1 را پیام 175 شهید دست بسته دانست و افزود: وحدتی که سالهاست همه از آن می گویند؛ اما به هزاران دلیل حاصل نمی شود تا برسد به زمانی که نور وجود شهدایی که دل به آن یگانه دوران و دردانه زمان، «خمینی کبیر» داده بودند، محور این وحدت غرور آفرین شوند. وی افزود: باید مسئولین دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بدانند که این شهدای عزیز ما دستانشان بسته شد تا امروز دستان شما در مذاکرات باز باشد. پس ارزش این ظرفیت ها را بدانید و صدای خروش ملت ایران را بشنوید که در روز تشییع شعارشان: (نه سازش,نه تسلیم,نبرد با آمریکا ) بود.

 

جیب های ملت پر از وصیت نامه شهدا و سربند های یا زهرا(س) و یا حسین(ع) است

قبادی در رابطه با تفحص شهدای گمنام و تشییع باشکوه به دست مردم قدرشناس ایران اسلامی در قالب تهران در این برهه از زمان گفت: شهدای غواص امروز به سراغ ما آمده‌اند تا بگویند که ما دست بسته‌مان هم برای خدا کار می‌کند، ما بن‌بست نداریم. ما هم امروز خطاب به آنهایی که می‌گویند شما از جیب ملت خبر ندارید می‌گوییم که جیب ملت پر از عکس احمدی روشن است، پر از وصیت‌نامه شهداست پر از سربند یا زهرا و یا حسین است. این مردم ایستاده‌اند، شما کم نیاورید.

دانشجوی دانشگاه ازاد اسلامی پارس آباد ادامه داد: تاریخ دفاع مقدس و افتخارات شهیدان ، بی تردید پشتوانه ای مستحکم و ماندگار برای مسئولان و تیم مذاکره کننده است، و البته مذاکره کنندگان نیز بر این مهم سر تعظیم فرود می آورند و همواره از آنان یاد می کنند، با این وجود همه باید بدانند که دنیا محل گذر است، خوشا به حال آنانکه با خوشنامی و افتخار از دنیا بروند، بسیار بوده اند رجالی که افتخار خویش را در سازش با دشمن و ذلت و تسلیم جستجو کرده اند و برای همیشه ننگ و نفرت و خیانت خویش را در افکار عمومی کاشته اند و به معنای واقعی برای همیشه مرده اند و تاریخ از آنان جز بد نامی سراغ ندارد، امید است از درسها و عبرت های تاریخ پند بگیریم.

آبی که قرار است با توافق ننگین از مذاکرات هسته ای از گلوی ما پایین رود زهری است که جگر ملت را تکه تکه می کند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پارس آباد تصریح کرد: امروز باید حسینی باشیم  و جلوی دشمن بلند فریاد بزنیم؛ هیهات من الذله . مولا حسین از دشمن طلب آب نکرد. آبی که قرار است با توافق ننگین از مذاکرات هسته ای از گلوی ما پایین رود زهری است که جگر ملت را تکه تکه می کند.

قبادی عزت و سرافرازی ملت ایران را خاطر نشان کرد و افزود: تحت هر شرایطی باید از عزت و سربلندی ملت ایران حفظ شود و نباید تسلیم زیاده خواهی های ظالمانه مستکبران شد.

وی راه عزت و سربلندی ملت ایران را در بیانات امام شهیدان ترسیم کرد و پیروی از مقام معظم رهبری را تنها راه دست یابی به سعادت و عزت خواند و گفت: مردم باید در تمام صحنه ها آگاهانه و عالمانه حضور یابند تا خدشه ای به عزت و سعادت آنها وارد نشود.

انتهای خبر/ج