نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8535 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد؛

سمینار بین المللی قره باغ در اردبیل برگزار می شود

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل از برگزاری سمینار بین المللی قره باغ در این دانشگاه خبرداد و گفت: این سمینار به منظور تبیین و روشنگری در خصوص مستئل مربوط به قره باغ و با حضور کارشناسانی از کشورهای ایران، ترکیه و جمهوری اذربایجان در اردبیل برگزار می شود.

سمینار بین المللی قره باغ در اردبیل برگزار می شود

به گزارش ابصارخبر، اسحق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اردبیل  از برگزاری سمینار بین المللی قره باغ با حضور سخنرانان برجسته از کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبرداد و گفت: این همایش با همکاری قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا اردبیل روز چهارشنبه در این دانشگاه برگزار می شود.

وی به لزوم  اهمیت تبیین وقایع جمهوری اذربایجان به ویژه تحولات صورت گرفته در این کشور و آزادسازی قره باغ در بین آذری زبانان اشاره کرد و گفت: در این همایش بین المللی علاوه بر سخنرانی عسگراف نسیمی فعال رسانه ای از کشور آذربایجان،_محمدعلی اکبلوت فعال رسانه ای از کشور ترکیه و کفاش کارشناس مسائل منطقه قفقاز از ایران از طریق ارتباط تصویری کادیر آکاراس، ایلقار ابراهیم اوغلو و  نورالدین شیرین از کشور ترکیه نیز به اظهار نظر خواهند پرداخت.

رسولی با بیان اینکه  این همایش با رعایت پروتکل های بهداشتی  و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد، گفت: مباحث مطروحه از طریق شبکه های اجتماعی و خبرگذاری ها به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

 

انتهای پیام/ج