سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8561 ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰

ضرب الاجل فرماندار شهرستان پارس آباد در مبارزه با ویروس کرونا

فرماندار پارس آباد با بیان اینکه مدیران شهرستان و روسای ادارات باید در پیشگیری از ویروس کرونا قدم بردارند، گفت: مسئولیت مبارزه با کرونا فقط به عهده شبکه بهداشت و درمان نیست و همه باید آستین بالا زده و در مبارزه با کرونا وارد عمل شویم.

ضرب الاجل فرماندار شهرستان پارس آباد در مبارزه با ویروس کرونا

به گزارش ابصارخبر، ابراهیم امامی فرماندار پارس آباد شامگاه امروز در جلسه ستاد مدیریت کرونای این شهرستان گفت: هیچ کسی اجازه ندارد در خیابانها چادر بزنند و مردم را دعوت کنند بگویند که جشن عروسی برگزار میکنیم، آن ها بدانند که با تجمعات خطرناک خود مراسم عزا برگزار میکنند نه عروسی، ما قطعاً با برگزار کنندگان مراسماتی که سلامت شهروندان را تهدید می‌کند برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: افرادی که حاظر به زدن ماسک نیستند در خصوص محدودیت کرونایی نمیتوانند اظهار نظر کنند چرا که همین افراد ها باعث می شود وضعیت شهرستان پارس آباد به حالت بحران تبدیل شود.

امامی با اشاره به برخورد شدید با متخلفان کرونایی گفت: اخیرا مشاهده شده برخی صنف ها از جمله رستورانها و کبابی ها تا ساعت ۱ بامداد فعالیت می کنند و برخی از این افراد به هیچ عنوان دستورالعمل های بهداشتی را جدی نمی گیرند این عمل ما را مجبور میکند تا جهت حفظ سلامتی مردم دست به محدودیت های کرونایی بگذاریم.

وی با بیان اینکه نظارت در شهرستان پارس آباد بصورت جدی ادامه دارد، تصریح کرد: در چند روز اخیر نزدیک به ۴۰ خودرو تاکسی بعلت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به پارکینگ منتقل شده و همچنین تعدادی از مطب پزشکان و صنف های مختلف نیز بعلت عدم رعایت همین موارد پلمپ شدند و اکیپ های حاظر در سطح شهر همه روزه بصورت جدی و قاطع با متخلفان کرونایی برخورد میکنند.

فرماندار پارس آباد تاکید کرد: مدیران شهرستان و روسای ادارات باید در پیشگیری از ویروس کرونا قدم بردارند مسئولیت مبارزه با کرونا فقط به عهده شبکه بهداشت و درمان نیست همه ماها باید آستین بالا زده و در مبارزه با کرونا وارد عمل شویم هر رئیسی یا مدیری توانایی مبارزه با ویروس کرونا را ندارد جایی برای ماندن در شهرستان را نیز ندارند سلامت مردم خط قرمز ماست و در خصوص مبارزه با ویروس کرونا با هیچ کسی تعارف نداریم.

خبرنگار: پویا حاجی وند

انتهای پیام/ج