نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8595 ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷

خطبه های نماز جمعه پارس آباد+فیلم

حجت الاسلام علی اکبر باقریی بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد با پیام تصویری به ایراد خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد که به دلیل محدودیت های کرونایی برگزار نشد پرداخت.

خطبه های نماز جمعه پارس آباد+فیلم

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام علی اکبر باقریی بنابی امام جمعه شهرستان پارس آباد با پیام تصویری به ایراد خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پارس آباد که به دلیل محدودیت های کرونایی برگزار نشد پرداخت.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه عده‌ای از مشکلات و بلاهایی که بر سر جامعه می آید خصوصاً ویروس منحوس و شرور کرونا از آثار اعمالمان است، گفت:باید به خود آییم و از خواب غفلت بیدار شویم و به سبک زندگی اسلامی وقرآنی روی آوریم.

وی افزود: خداوند با نزول بلا می خواهد به انسان بفهماند که راهی که انتخاب کرده است غلط بوده و باید بیش از اینها مراقب اعمال خود باشد و کار خود را با موازین شرعی و دلیل و برهان پیش ببرد.

امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: حاکمیت ها باید به فکر این باشند که در جامعه به چه اندازه عدالت اجتماعی و فردی برقرار است و اقتصاد و وضعیت بازار منطبق با شرعیت است یا خیر و به چه مقدار از مظلوم در مقابل ظالم حمایت شده و حق مظلوم از ظالم می ستانند

انتهای پیام/ج