نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8616 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشگین شهر به مناسبت روز دانشجو

دانشجو نماد زلالی، پاکی، آرمانخواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه است؛ مضامینی همچون«استقلال» و «آزادی» بواسطه همین جوانان پرشور معنی پیدا می کند؛ توسعه و تعالی کشور در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی پمدیون جوانان پرتوان، خلاق و استکبارستیز است.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشگین شهر به مناسبت روز دانشجو

به گزارش ابصارخبر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشگین شهر به مناسبت روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

16 آذر، یکی از روزهای افتخارآمیز تاریخ ایران و نماد مبارزه با استکبار است که در آن، جوانان آزادمرد و آگاه پرچم بیزاری از تاریکی ها، ظلم، استبداد و استکبار را بر دوش کشیده و چراغ بیداری و آزادی خواهی را روشن نگه داشتند.

در چنین روزی مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ نیا و احمد قندچی، در اعتراض به سفر نیکسون به کشور و اعطای دکترای افتخاری به وی در دانشگاه تهران، در برابر گلوله های رژیم منحوس پهلوی سینه سپر کردند و عهدنامه خود با اسلام و مبارزه با ظالمان را با سرخی خونشان امضاء کردند تا پایه های حکومت 2500 ساله طاغوت به لرزه بیفتد.

آری! دانشجو نماد زلالی، پاکی، آرمانخواهی، بیداری و مظهر تحولات اساسی در جامعه است؛ مضامینی همچون«استقلال» و «آزادی» بواسطه همین جوانان پرشور معنی پیدا می کند؛ توسعه و تعالی کشور در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، اقتصادی و ... مدیون جوانان پرتوان، خلاق و استکبارستیز است.

16 آذر، یادآور دلیری دانشجویان و روز تکریم از این قشر نخبه جامعه است. این چشمه جوشان استعداد، همچنان سرزنده  است و هر زمان که نیاز کشور اقتضاء کند، با وجود خویش درخت آزادی را آبیاری می کنند؛ چنانچه در امتداد آن سه یار دبستانی، علی محمدی ها، احمدی روشن ها، قشقایی ها و شهریاری ها وفخری زاده ها سر بر می آورند و این امر نشان می دهد که دانشجویان و دانشگاهیان، همچنان در تمام صحنه های حساس کشور حضوری تاثیرگذار دارند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان مشگین شهرضمن گرامیداشت 16 آذر و تبریک این روز به آحاد دانشجویان، بویژه دانشجویان دانشگاه های شهرستان مشگین شهر، انتظار دارد دانشجویان عزیز همچون همیشه در کنار تعلیم، تزکیه و حساسیت به تحولات کشور و جامعه را نیز وجهه همت خود قرار دهند و برای همیشه، عَلَم آزادگی و استکبارستیزی را برافراشته نگه دارند.

 

انتهای پیام/ج