نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8643 ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷

سردار نوعی اقدم:

دانشگاه قرارگاه نظام سازی است/ «مقاومت و انقلابی‌گری» دو گفتمان اصلی مکتب حاج قاسم

نوعی اقدم با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی یک فرد نیست، بلکه یک مکتب است، گفت: جمله ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم اوج مقاومتی بودن و انقلابی گری حاج قاسم را نشان می دهد.

دانشگاه قرارگاه نظام سازی است/ «مقاومت و انقلابی‌گری» دو گفتمان اصلی مکتب حاج قاسم

به گزارش ابصار خبر، سردار رحیم نوعی اقدم در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اربعین شهادت دکتر فخری زاده در دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به جریان فتنه ۸۸، گفت: فتنه ۸۸ تجلی ظهور و بروز نفوذ چند ساله استکبار جهانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.
وی با بیان اینکه به مخالفان احترام قائلیم ولی به نفوذی ها نه، افزود: درمان مشکلات کشور در سایه وحدت و خدمت به ملت تحت امر ولایت است.
نوعی اقدم با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری قاسم سلیمانی یک فرد نیست، بلکه یک مکتب است، تصریح کرد: در مکتب قاسم سلیمانی دو گفتمان مقاومت و انقلابی گری مشاهده می شود که جمله ما ملت امام حسینیم، ما ملت شهادتیم اوج مقاومتی بودن و انقلابی گری وی را نشان می دهد.
فرمانده جبهه مقاومت بزرگترین رسالت دانشگاه در پرداختن به سردار سلیمانی را تبیین مکتب سلیمانی به دانشجویان عنوان کرد و گفت: دانشگاه قرارگاه نظام سازی و رهبرسازی است و در این خصوص اگر یک استاد دانشگاه در طول ۳۰ سال خدمت خود در یک نفر تاثیر داشته باشد، توانسته است افرادی همچون امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهید سردار سلیمانی پرورش دهد.
وی با بیان اینکه در بحث اصلاح و تربیت به هیچ عنوان نباید از زمان عقب بمانیم، افزود: در بحث تربیت یکی از اصولی ترین موارد این است که در یک محیط هم زبانی، وحدت و یک صدایی ایجاد شود.
نوعی اقدم در این خصوص خطاب به دانشگاهیان توصیه کرد: در بحث تعلیم و تربیت از باب اخلاق و عاطفه وارد شوید.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در طول ۴۲ سال پس از انقلاب و انواع تقابل دشمنان با انقلاب، آنچه که خواست و اراده انقلاب اسلامی ایران بوده اتفاق افتاده و ما پیروز میدان هستیم، ادامه داد: سردار سلیمانی سرباز محض ولایت بوده و یک شخصیت جهان وطن داشت.
نوعی اقدم با بیان اینکه سردار سلیمانی در صحنه فرماندهی از نزدیک فرماندهی می کرد، اضافه کرد: سلیمانی فرماندهی اخلاق محور را به ما یاد داد و علاوه بر اینکه در شرایط سخت مقاوم بود، در اوج بحران، در آن واحد بهترین تصمیم را می گرفت.
وی با اشاره به شهادت دکتر فخری زاده، خاطرنشان کرد: به برکت خون شهدای هسته ای در بحث دفاعی موفق و قدرتمند هستیم و باید از این قدرت پاسداری کنیم.
دکتر عزیز حبیبی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه در آستانه سالروز ۹ دی روز میثاق امت با ولایت قرار داریم، گفت: در این روز برخی افراد با بصیرت پایین با کمک رسانه های معاند سعی داشتند امنیت ملی را به خطر بیندازند که موفق نشدند.
وی با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی هیچ حامی غیر از خدا و هیچ ضمانتی بالاتر از پشتوانه مردمی ندارد، افزود: ملت شریف ایران اسلامی زمانی می تواند در برابر دسیسه های دشمنان به صورت هماهنگ و منسجم ایستادگی کند که زیر بیرق ولایت قرار گیرد.
حبیبی با اشاره به حرکت ظالمانه دشمنان در به شهادت رساندن فرماندهان نظامی و دانشمندان هسته ای کشور، گفت: دشمن وقتی می بیند هیچ روشی برای مقابله مستقیم با ایران ندارد، اقدام به ترور و حذف فیزیکی فرماندهان نظامی و دانشمندان ما می کند که این حرکت نشان از ضعف و درماندگی آنان است.

 

 

انتهای پیام/ج