نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8645 ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل خبرداد؛

تولید فیلم کوتاه دروازه های آسمان در اردبیل

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل از تولید فیلم کوتاه دروازه های آسمان با مشارکت دبیرخانه کانونهای مساجد استان در اردبیل خبر داد.

تولید فیلم کوتاه دروازه های آسمان در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، سیدحامد اسحاقی مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل  از تولید فیلم کوتاه دروازه های آسمان با مشارکت دبیرخانه کانونهای مساجد استان خبر داد و گفت: کارگردانی فیلم کوتاه دروازه های آسمان را احسان ظهیری برعهده داشته و مدت زمان آن حدود 15 دقیقه خواهد بود.

وی افزود: طی تفاهمی که با دبیرخانه کانون مساجد استان انجام گرفت تولید دو فیلم با محوریت مسجد جهت تولید در سال 1399 مورد تصویب قرار گرفت که دروزاه های آسمان از آن جمله است.

احسان ظهیری کارگردان فیلم نیز در این باره گفت: دروازه های آسمان نقش مساجد به عنوان یکی از مهمترین پایگاههای مردمی را در برهه های حساس و مختلف پس از انقلاب اسلامی به تصویر خواهد کشید. در واقع مساجد نقشی محوری داشته  و همواره مرکزی برای حضور نیروهای جهادی و مردمی به شمار می روند. پشتیبانی از جبهه ها، جمع آوری کمک های مردمی برای ارسال به مناطق جنگی و آسیب دیده از بلایای طبیعی، تربیت نیروهای جوان و جهادگر از کارکردهای اجتماعی مساجد می باشد و امروز نیز با وجود ویروس منحوس کرونا محلی برای کمک مؤمنانه و تهیه مواد ضدعفونی و ماسک و ملزومات بهداشتی جهت توزیع در بین نیازمندان می باشد.

وی افزود: در تولید این فیلم تا حد امکان از اعضای کانون فرهنگی مساجد به عنوان بازیگر و عوامل پشت صحنه استفاده شده و گروه در حال دورخوانی و تمرین بوده که همزمان با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تصویربرداری آغاز خواهد شد.

از بازیگران این فیلم می توان به احمد پروستان، فریبا مهرزاد، میلاد نجفلو، شیرین غیرتی و شهاب الدین احدی اشاره کرد. همچنین سجاد دادپور تصویربرداری و صادق اصغری به عنوان مدیر تولید به همراه سجاد سیدهدی گریمور با این پروژه همکاری دارند.

 

انتهای پیام/ج