سرویس: سیاسی کد خبر: 8700 ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

امام جمعه شهرستان نیر:

بیانیه گام دوم انقلاب، نسخه تضمین ایران قوی است/ لزوم رسیدگی به وضعیت تخصصی ترین شهرک آب کشور

امام جمعه شهرستان نیر به تبیین آرمان های انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، نسخه تضمینی برای ایران قوی است.

بیانیه گام دوم انقلاب، نسخه تضمین ایران قوی است/ لزوم رسیدگی به وضعیت تخصصی ترین شهرک آب کشور

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام آیت نعمتی امام جمعه شهرستان نیر در خطبه های نماز جمعه این هفته سالروز انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، نسخه تضمین ایران قوی است

امام جمعه شهرستان نیر در ابتدای خطبه های نمازجمعه به همیت برنامه ریزی برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: برای خدمت به خلق خدا  و کسب رضای الهی باید برنامه داشته باشیم.

 وی با بیان اینکه برای کسب روزی حلال  باید از وقت خود بهینه استفاده کنیم، تصریح کرد: باید سعی کنیم به تمام مخلوقات خداوند متعال احترام بگذاریم.

حجت الاسلام نعمتی در ادامه سخنان خود به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: امروز تمام ملت های آزاد اندیش دنیا دیدند که انقلاب اسلامی با وجود تحمیل جنگ هشت ساله، تحریم های سخت و ظالمانه ترورهای ناجوانمردانه و  گاها نفوذ و خیانت تفکر غرب گرایانه طبق اقرار اندیشمندان غربی، خدمات بسیار زیادی به ملت خود کرده است، هرچند شان و لیافت ملت ایران بسیار بالاتر و فراتر از این است.

وی مهمترین مشکل سر راه پیشرفت کشور را سوء مدیریت‌ها و عدم میدان دادن به جوانان عنوان کرد و گفت: ملت ما از ناحیه سوء مدیریت برخی دولتمردان متحمل ضر و اذیت های بسیار شده است.

امام جمعه شهرستان نیر به خدمات زیرساختی  همچون حوزه بهداشت، آموزش، علوم نانو، حوزه نظامی و کشاورزی اشاره کرد و گفت:دانشمندان ایران اسلامی امروز در تطاطم امواج نامرئی ویروس کرونا که جهان را تحت الشعاع خود قرار داده است ، علی رغم تحریم های دشمنان در حوزه پزشکی و دارو ، امروز جزو کشورهای پیشرو در صنعت دارو برای مبارزه با  ویروس کرونا است.

وی در ادامه سخنان خود از مسئولین ادارات و نهادهای کشور خواست تا خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به مردم منطقه خود برسانند تا همگان پیشرفت های چشمگیر کشور در سایه انقلاب اسلامی را دیده و درک کنند.

حجت الاسلام آیت نعمتی به آرمان های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز در آستانه اغاز چهل و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی در سایه تدابیر رهبری معظم انقلاب اسلامی کشور وارد مرحله بعدی یعنی مرحله خودسازی و جامعه سازی  شده است تا با تحقق حکومت اسلامی به سمت تمدن نوین اسلامی گام بردارد.

وی با بیان اینکه کشور ما  در سایه رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب  و رشادت های شهدا و رزمندگان اسلام  دومرحله انقلاب اسلامی و نظام اسلامی با موفقیت محقق شده است، گفت: امروز وظیفه جوانان و قوای سه گانه ساخت دولت اسلامی در مرحله سوم است.

امام جمعه شهرستان نیر با بیان اینکه  دولت اسلامی، جامعه اسلامی می سازد، تصریح کرد: جامعه اسلامی نیز با عمل به باورهای اسلام به سمت تعالی و تحقق تمدن نوین اسلامی حرکت می کند.

وی به تبیین اهمیت بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در واقع نسخه تضمین ایران  قوی است.

حجت الاسلام آیت نعمتی به دشمنی استکبار برای شکست ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی نیز اشاره کرد و گفت: دشمنان از این رو جنگ اقتصادی را طراحی کرده اند و  عده ای هم خواسته و ناخواسته در میدان دشمن بازی می کنند

وی افزود: وقتی مشکلات معیشتی و اقتصادی به وجود می‌آید  خود به خود تعطیلی تولید و  افزایش را بوجود می اورد  بنابراین لازم است دولتمردان قبل از ورود قوه قضائیه و مجلس، با رانت خواران و فساد  در درون خود مبارزه کنند .

امام جمعه شهرستان نیر به درایت رئیس قوه قضائیه در مسئله مهم کشت و صنعت مغان اشاره کرد و کفت: همین قضیه کشت و صنعت و سبلان پارچه بعد از ورود قوه قضاییه و همکاری دولتمردان و عشایر شمال استان حل و فصل شد که به نوبه خود موجب ایجاد امید در منطقه شد.

وی اظهار امیدواری کرد در آینده نزدیک با درایت و تدبیر مسئولان جدید کشت و صنعت شکوفایی اقتصادی به منطقه مغان بازگشته و در کنار رونق اقتصادی در منطقه شاهد کاهی بیکاری در استان اردبیل باشیم.

حجت الاسلام نعمتی در بخش دیگری از سخنان خود به قضیه تنها شهرک تخصصی آب در شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: از مسئولان و نمایندگان قوای سه‌گانه می خواهیم با ورود به موقع به این مسئله نیزضمن حمایت از سرمایه گذاران، مانع تصدی گری بعضی افراد شوند.

وی به سوء مدیریت ها در استان نیز اشاره کرد و گفت: در سایه همین سوء مدیریت ها است که امروز شاهد تعطیلی کارگاه‌های تولیدی هستیم که این نیز به نوبه خود حرکت در مسیر نقشه ههای شوم دشمنان  و کوچک کردن سفره های مردم است.

امام جمعه شهرستان نیر خواستار برخورد سریع با ویژه خواران و سوء مدیریت ها شد و گفت: نباید اجازه داد عده ای با استفاده از نام چند نفر خانه‌دار کارگر، اقدام به صادرات چندین تن کالا و معیشت اولیه مردم کنند.

وی به نظارت های دقیق در این زمینه اشاره کرد و گفت: نظارت ها باید به دور از حاشیه و جناح بندی سیاسی  بوده و اعتماد به توان داخلی کشور و متخصصان بومی در اولویت قرار گیرد چراکه تنها با حمایت از جهادگران عرصه اقتصاد و تولید و سرمایه گذاران بومی و داخلی است که می توان به سمت آینده ای درخشان و کاهش وابستگی به درآمد نفتی  گام برداشت.

 انتهای پیام/ج