نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سیاسی کد خبر: 8701 ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰

امام جمعه بیله سوار:

صدور روحیه مقاومت به جهان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است/ قدرت ایران، ترامپ را ذلیل و بایدن را مضطرب کرده است

امام جمعه شهرستان بیله سوار به توان قدرت دفاعی ایران اسلامی در جهان ،اشاره کرد و گفت: امروز در سایه اقتدار آفرینی های رهبر معظم انقلاب برای کشور است که ترامپ ذلیلانه کاخ سفید را ترک کرد و بایدن نیز با ترس و اضطراب سخنرانی می کند.

صدور روحیه مقاومت به جهان از دستاوردهای انقلاب اسلامی است/ قدرت ایران، ترامپ را ذلیل و بایدن را مضطرب کرده است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام  جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ از عنایات و توجهات آیت الله عاملی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به منطقه مغان و بویژه شهرستان بیله سوار تقدیر و تشکر کرد و گفت: زیر ساخت های توسعه ای شهرستان مرزی بیله سوار بویژه در بحث ایجاد منطقه آزاد تجاری با همکاری استاندار اردبیل قدم های خوبی برداشته شده است.

وی در ادامه  سخنان خود از تلاش های شبانه روزی نمایندگان شهرستان های پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی به خاطر حل مشکلات منطقه قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با تداوم این تلاش ها و حضور وزرای مختلف در منطقه ، شهرستان بیله سوار  آبادتر از گذشته شود.

خطیب جمعه بیله سوار از  اقدامات مسولان دیپلماسی کشور بویژه  ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و نیز موسوی سفیر ایران در جمهوری آذربایجان در سفر اخیر به کشورهای آذربایجان و ارمنستان قدردانی کرد و گفت: امیدواریم این سفرها به رونق اقتصادی در منطقه به ویژه بیله سوار منتج شود.

حجت الاسلام عزیزی خطاب به الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان نیز گفت:  امیدواریم هر چه زودتر از طریق گمرک بیله سوار میزبان مردم مسلمان و دیندار آذربایجان باشیم.

وی در ادامه  سخنان خود به سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در سایه رهبری امام راحل(ره) در برابر استکبار و تمامی سردمداران آنها یک تنه ایستاد تا نمادی برای تمامی آزادی خواهان جهان شود.

امام جمعه بیله سوار خاطرنشان کرد: امروز دشمن از همین گسترش و صدور روحیه مقاومت در کشور های جهان بویژه خاورمیانه هراسان است.

حجت الاسلام عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح مشکلات شهرستان بیله سوار پرداخت و گفت: اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیله سوار بویژه سپاه ناحیه شهرستان برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن ویژه برنامه های دهه فجر در شهرستان مرزی بیله سوار تلاش کنند.

وی به اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بویژه برای نسل جدید اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه های خوبی مثل برگزاری کرسی های آزاد اندیشی، مسابقات مختلف ورزشی،پویش های مختلف برنامه ریزی شده است.

امام جمعه شهرستان بیله سوار  در پایان سخنان خود ضمن اشاره به توان قدرت دفاعی ایران اسلامی در جهان ، رهبری عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه(مدظله العالی) را برترین عامل قدرت و ایستادگی ایران اسلامی در مقابل دشمنان انقلاب دانست  و گفت: در سایه  قدرت روز افزون ایران اسلامی بود که ترامپ ذلیلانه کاخ سفید را ترک کرد و هم اکنون نیز بایدن با ترس و اضطراب سخنرانی می کند.

وی به تفکرات جبهه داخل نیز اشاره کرد و گفت : امروز با سه نوع تفکر و جبهه در داخل روبرو هستیم، که اولی افرادی هستند که با تزریق اطلاعات غلط به جامعه، نا امیدی را برای مردم به ارمغان می آورد و دومین گروه نیز کسانی هستند که فقط و فقط خواستار ارتباط با استکبار هستند و کارکرد روحانیت را  تنها در مباحث دینی قلمداد می کنند .

حجت الاسلام عزیزی به افراد نفوذی نیز اشاره کرد و گفت: افرادی هم هستند که به عنوان نفوذی از انها نام برده می شود و در برخی مسئولیت ها قرار گرفته اند و مشغول ضربه زدن به نظام هستند و باید هرچه سریع تر شناسایی و ریشه کن شوند.

انتهای پیام/ج