سرویس: اقتصادی کد خبر: 8708 ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲

رییس سازمان بسیج اصناف خبرداد:

خط تولید پارچه چادر مشکی ۲۱ بهمن افتتاح می‌شود

رئیس سازمان بسیج اصناف، از راه اندازی خط تولید پارچه چادر مشکی در خوانسار خبرداد و گفت: این خط تولید پس از یک دهه تعطیلی با همت و پیگیری‌های بسیج اصناف کشور به مدار تولید بازگشته و ۲۱ بهمن با حضور رئیس سازمان بسیج مجددا به بهره برداری خواهد رسید.

خط تولید پارچه چادر مشکی ۲۱ بهمن افتتاح می‌شود

به گزارش ابصارخبر، حسن پوررئیس سازمان بسیج اصناف، ازراه اندازی خط تولید پارچه چادر مشکی در خوانسار خبرداد و گفت: خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه نای زرین خوانسار پس از یک دهه تعطیلی با همت و پیگیری‌های بسیج اصناف کشور به مدار تولید بازگشته  در روز ۲۱ بهمن با حضور رئیس سازمان بسیج، مسئولان کشوری، استانی و محلی مجددا  به بهره برداری خواهد رسید.

وی به  نهضت کمک مومنانه در تمامی استان‌ها نیز اشاره کرد و  گفت: ۱۵ بهمن ۱۱۴ مجموعه جهیزیه کامل با حضور فرمانده سپاه استان سمنان و سایر مسئولان به زوج‌های جوان توسط بسیج اصناف استان سمنان اهدا خواهد شد.
وی گفت: زندانیان جرایم غیر عمد توسط خیرین اصناف و بازار در سراسر کشورآزاد می‌شوند وبه آغوش گرم خانواده باز می‌گردند.

توافقنامه با حوزه علمیه قم

حسن پور افزود: ۱۶ بهمن در استان قم شاهد امضای توافقنامه با معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه سراسرکشور با هدف توسعه و تعمیق ارزش‌های انقلابی در میان کسبه بازار و خانواده‌های آنان و همچنین مراجعان به مجتمع‌های تجاری خواهیم بود.

سامانه نذر سلامتی

رییس سازمان بسیج اصناف گفت: ۱۹ بهمن ماه در تهران از سامانه تامین سلامت و نذر سلامتی رونمایی خواهیم کرد.
این سامانه ضمن معرفی محصولات سلامت محور از جمله ماسک، موادضدعفونی کننده و دستگاه اکسیژن ساز درگاهی برای مشارکت خیران در پویش نذر سلامتی خواهد بود.

افتتاح کارخانه تولید پارچه چادرمشکی

عضو دبیرخانه نظارت بر سازمان‌های صنفی افزود: مهمترین برنامه سازمان بسیج اصناف در روز‌های پایانی سال و در طلیعه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افتتاح و راه اندازی خط تولید پارچه چادر مشکی کارخانه نای زرین خوانسار در روز ۲۱ بهمن با حضور رئیس سازمان بسیج، مسئولان کشوری، استانی و محلی خواهد بود.
این کارخانه در حدود یک دهه تعطیل بود که با همت و پیگیری‌های بسیج اصناف کشور درسال جهش تولید به مدار تولید بازگشته است.
وی در پایان با اشاره به موفقیت این سازمان در تولید ماسک افزود: در سال جهش تولید با بکارگیری ظرفیت‌های مردمی توانستیم از تولید ماسک به تولید چادر مشکی در اواخر سال برسیم.


 انتهای پیام/ج