سرویس: سیاسی کد خبر: 8726 ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

نسل جوان امروز، علمدار انقلاب اسلامی در گام دوم هستند

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه جوانان و دانشجویان با الگوبرداری از جوانان انقلابی در تحقق اهداف گام دوم خواهند درخشید، گفت:نسل جوان امروز، علمدار انقلاب اسلامی در گام دوم هستند.

نسل جوان امروز، علمدار انقلاب اسلامی در گام دوم هستند

فاطمه توکلی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با ابصارخبر،  ضمن دعوت عموم مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در فضای مجازی گفت: بهمن یادآور اتحادی مثال زدنی بود که همه ملت در صفی واحد و به زعامت ابر مردی الهی، دست در دست هم، بازو به بازو با وحدت امت و امامت راه پیروزی را برای خود هموار کرد. روزی است که خودباوری، ظلم ستیزی، مردم سالاری و عدالت خواهی  ملت بزرگ ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، به بار نشست و فریاد بلند استقلال، آزادی و مردم سالاری دینی ایرانیان در گوش جهانیان پیچید.تجلی پیروزی حق بر باطل و غلبه خون بر شمشیر یادآورِ ثمره مجاهدت‌ها و مبارزات طولانی یک ملت مسلمان و انقلابی است که برای استقرار احکام کامل‌ترین دین خدا از جان و مال خویش گذشتند.

وی افزود: امروز بعد از ۴2سال روز حماسه و روز پیوند دوباره ملتی است که  بزرگترین انقلاب تاریخ معاصر را رقم زد و روز گرامیداشت خاطره شهدایی که  برای این انقلاب همچون لاله پرپر شده واینک در بهار آزادی جایشان خالیست.

توکلی گفت:نسل جوان برنده ی اصلی این انقلاب است انقلاب  اسلامی ایران عزیزمان مدیون واقعی این نسل بود که در آن زمان بخوبی وارد صحنه شده و نقش آفرینی کردند. امام(ره) به پشتوانه همین نسل وارد عرصه شدند و به دشمن و قدرت های شیطانی آنها  تو دهنی زدند و قدرت اتحاد را به جهانیان عرضه داشتند.

وی افزود:  این روزِ بزرگ، جشن ملتی با ایمان، مصمم و انقلابی است که از پرچم سربلند انقلاب اسلامی در منزلگاه های دلهره آور تاریخ، همچون جانِ شیرین، حفاظت و حراست کرده و گرامی داشته اند.انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، همواره خار چشم ایادی و اجانب استکبار بوده و هست و ما جوانان انقلابی و پیرو خط امام با تبعیت از رهبر فرزانه کشور عزیزمان شاهد نوفقیت های روز افزون در تمام عرصه های علمی،سیاسی،فرهنگی خواهیم بود.

 

انتهای پیام/ج