سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8733 ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴

امام جمعه بیله سوار:

شورای صیانت از انقلاب تشکیل شود/ برجام به پایان خط رسیده است

امام جمعه بیله سوار خواستار تشکیل «شورای صیانت از انقلاب» شد و گفت: این شورا می تواند به صورت راهبردی برای آینده نظام برنامه ریزی کند.

شورای صیانت از انقلاب تشکیل شود/ برجام به پایان خط رسیده است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار گفت: مردم ایران اسلامی به ویژه اهالی همیشه در صحنه شهرستان مرزی بیله سوار در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن امسال که به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، متفاوت‌تر از سال‌های پیش و صرفاً به صورت راهپیمایی موتوری و خودرویی برگزار شد، باعث یاس و هراس دشمن شدند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی در خصوص آمریکا پرداخت و گفت: رهبر معظم انقلاب از تعبیر خطای محاسباتی در مورد آمریکا استفاده کردند که همچون همیشه واقعاً تعبیری منطقی بود.

خطیب جمعه بیله سوار با برشمردن خطاهای محاسباتی آمریکا از اول انقلاب تاکنون، به شکست مفتضحانه استکبار در طول این دوران اشاره کرد و افزود: آمریکا دیگر دستش برای تمام مردم دنیا رو شده است و روز به روز شاهد افول این دولت استکباری در جهان هستیم.

امام جمعه بیله سوار در خصوص آینده مذاکره و سازش با آمریکا نیز به همه کسانی که عاشق و دلبسته مذاکره با آمریکا هستند تذکر داد و گفت: برجام به خط پایان رسیده است و نباید عده‌ای هنوز به نتایج آن امیدوار باشند.

وی به انتخابات پیش روی ۱۴۰۰ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان در آزمون سخت قرار گرفته و باید در تأیید افراد، نهایت حساسیت و دقت لازم را به عمل آورد تا شاهد خسارت‌های بیشتر از این، به مردم و کشور نباشیم.

حجت الاسلام عزیزی یک پیشنهاد هم به مسئولان و تصمیم گیران نظام داشت و آن تشکیل شورایی، تحت عنوان «شورای صیانت از انقلاب» بود که به صورت راهبردی و برنامه ریزی شده برای آینده نظام تصمیم گیری کنند.

خطیب جمعه بیله سوار در پایان با تحلیل دقیق و اجمالی منطقه، روسیه را رقیب جدی آمریکا و عراق را شریک اصلی جمهوری اسلامی ایران دانست.

 

انتهای پیام/چ