نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8756 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل:

تشکیل بیش از ۱۸۰۰ گروه جهادی بسیج در استان اردبیل/گروه های جهادی در خط مقدم خدمات رسانی و محرومیت زدایی

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل گفت:بیش از ۱۸۰۰ گروه جهادی بسیج در استان اردبیل در سامانه اطلس جهادی ثبت شدند و در حال فعالیت هستند.

تشکیل بیش از ۱۸۰۰ گروه جهادی بسیج در استان اردبیل/گروه های جهادی در خط مقدم خدمات رسانی و محرومیت زدایی

به گزارش ابصارخبر، مهدی اصلانی زاویه در جلسه ویدئوکنفرانس قرارگاه محرومیت زدایی و اشتغال زایی بسیج سازندگی استان اردبیل،اظهار کرد:سال جاری شاهد گسترش کمی و کیفی گروه های جهادی بسیج بودیم به طوری که تعداد گروه های جهادی به بیش از هزار و ۸۸۰ گروه رسید.

وی بیان کرد:سال ۹۹به معنای واقعی کلمه سال مردم یاری و مردم داری برای گروه های جهادی بسیج بود و در سال جاری در کنار گسترش کمی شاهد تعدد و تنوع زیاد فعالیت گروه های جهادی بسیج در مبارزه با ویروس کرونا و رزمایش کمک مومنانه بودیم.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل تصریح کرد:در کنار مبارزه با ویروس کرونا و اجرای رزمایش کمک مومنانه،شاهد گسترش فعالیت های عمرانی و محرومیت زدایی گروه های جهادی بسیج استان برای خدمت به ولی نعمتان بودیم.

اصلانی افزود:رهبر معظم انقلاب در پیام ۹ ماده ای خطاب به گروه های جهادی و بسیج سازندگی،بر حمایت و پشتیبانی دستگاه های قادر بر پشتیبان از گروه های جهادی تاکید دارند که در این راستا اقداماتی برای حمایت از گروه های جهادی صورت گرفته است که باید بیش از این دستگاه های قادر بر پشتیبان از حرکت های جهادی حمایت کنند.

وی گفت:گروه های جهادی بسیج در تمام شرایط سخت و بحرانی در کنار مردم بودند و در شرایط بحرانی کرونا با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک،ضدعفونی معابر و اماکن،تغسیل اموات کرونایی،تهیه و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی،ارائه خدمات به زندانیان و خانواده های زندانیان نیازمند،مشارکت در اجرای پویش های متعدد از جمله نذر هوشمند،نذر خون،نذر سلامت،احسان نان و غیره جلوه هایی از خدمت مومنانه به ولی نعمتان را به نمایش گذاشتند.

رییس مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل بیان کرد:در سال ۱۴۰۰ نیز با تجربیات کسب شده در سال جاری و توانمندسازی و توسعه بیش از پیش خدمات رسانی به مردم،گروه های جهادی بسیج همچنان با قوت و قدرت در کنار ولی نعمتان خواهند بود.

اصلانی تصریح کرد:محور و میدان داران گام دوم انقلاب جوانان جهادی هستند و بدون شک نقش آفرینی جوانان در گروه های جهادی باعث امیدآفرینی در مناطق محروم استان شده است.

 

انتهای پیام/ج