سرویس: سیاسی کد خبر: 8813 ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

قدس، محور وحدت جهان اسلام است/روز قدس در بستر فضای مجازی، جهانی تر خواهد شد

بسیج دانشجویی استان اردبیل در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای نتیجه اعتماد به آمریکا و دوستی با رژیم منحوس صهیونیستی را متذکر شد و گفت: نتیجه ی دنباله روی از آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آن؛ خواری، تحقیر و اضمحلال درونی برای آن ها است.

قدس، محور وحدت جهان اسلام است/روز قدس در بستر فضای مجازی، جهانی تر خواهد شد

به گزارش ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت این روز بزرگ اعلام کرد: مقاومت و عدم سازش با رژیم صهیونیستی تا نیل به آزادی قدس شریف که محور وحدت در جهان اسلام است به عنوان راهبرد دائمی و غیرقابل تغییر ملت فلسطین بوده و یگانه راهکار برون رفت از وضعیت موجود تا نابودی اسرائیل غاصب محسوب می شود

 

در این بیانیه آمده است: آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان که با درایت، تیزهوشی و ابتکار به یادماندنی حضرت امام خمینی(ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد؛ همبستگی، حق طلبی و حمایت از مظلومین در اقصی نقاط جهان را برای همیشه در صفحه ی تاریخ به ثبت رساند.

رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی که از بدو شکل گیری تا کنون و به ناحق سرزمین اصلی و مادری امت فلسطین را اشغال و موجب آوارگی و شهادت ناجوانمردانه ی بسیاری از مردم مظلوم فلسطین شده است؛ در سال های اخیر و در جریان جنگ های 33روره،22روره، 9روزه و... در سراشیبی سقوط و اضمحلال واقع شده  و روز به روز هیبت پوشالی آن در معرض فروپاشی و انهدام قرارگرفته است.

قدس شریف به عنوان نخستین قبله ی مسلمانان جهان، جایگاهی خاص و قداست ویژه در میان امت های مسلمان و آزادی خواه دارد و این ملت ها که از خوی استکباری رژیم صهیونیستی آگاهی دارند؛ با اتحاد و همبستگی روزافزون، در حمایت از آرمان های ملت مظلوم فلسطین گام های استوار برمی دارند در حالی که برخی دولت های مرتجع و خائن عربی به دنبال عادی سازی رابطه با این رژیم غاصب در بستر طرح محکوم به شکست معامله ی قرن و در راستای خوش خدمتی به آمریکا و دولت های غربی هستند؛ بدانند بر اساس وعده های تخلف ناپذیر الهی، حق همواره پیروز و باطل نابودشدنی است و امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد تحقق این جمله ی مقام معظم رهبری باشیم که فرمودند:«اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید.»

بسیج دانشجویی دانشگاه های  استان اردبیل، ضمن بیعت مجدد با آرمان های ملت سرافراز فلسطین و حمایت از جبهه ی مقاومت تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و گرامیداشت یاد و خاطره ی سردار مقاومت-شهید حاج قاسم سلیمانی- موارد ذیل را خاطر نشان می سازد:

  1. با توجه به حاکم شدن شرایط همه گیری ویروس کرونا در سراسر میهن عزیز اسلامی و در جهت حفظ سلامتی آحاد مردم شریف ایران و توصیه ی اکید رهبر معظم انقلاب به منظور تبعیت از مصوبات ستاد ملی کرونا، امسال نیز مراسم روز جهانی قدس را در بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار خواهیم کرد.
  2. مقاومت و عدم سازش با رژیم صهیونیستی تا نیل به آزادی قدس شریف که محور وحدت در جهان اسلام است به عنوان راهبرد دائمی و غیرقابل تغییر ملت فلسطین بوده و یگانه راهکار برون رفت از وضعیت موجود تا نابودی اسرائیل غاصب محسوب می شود.
  3. جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت منطقه ای در غرب آسیا، به کشورهای عربی منطقه که به دنبال عادی سازی رابطه با اسرائیل غارتگر و خیانت به آرمان های فلسطین عزیز و خون شهدای مقاومت علی الخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس هستند هشدار می دهد که از سرنوشت رقت بار کشورهایی که درصدد تحقق این امر بودنددرس عبرت بگیرند و بدانند که نتیجه ی دنباله روی از آمریکا، رژیم صهیونیستی و اذناب آن؛ خواری، تحقیر و اضمحلال درونی برای آن ها خواهد بود.
  4. اقدامات تروریستی اخیر توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی نظیر به شهادت رساندن دانشمند هسته ای – دفاعی شهید محسن فخری زاده، فعالیت های خرابکارانه در تأسیسات هسته ای نطنز و حمله به کشتی ایرانی که مبین ماهیت پلید و جنایتکار و اهداف ماکیاولیستی این رژیم در پیشبرد برنامه های شوم خود است و با واکنش مناسب جمهوری اسلامی ایران نیز مواجه شد و فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، بدان اشاره نموده و اعلام داشتند که در صورت تداوم این رویه، پاسخ جمهوری اسلامی ایران به مراتب قاطعانه و کوبنده تر خواهد بود و باید به این نکته توجه داشت  که امریکا و اذناب آن علی رغم صرف هزینه های سرسام آور در منطقه و به دنبال آن شکست های مفتضحانه در عراق، افغانستان، سوریه و...اینچنین به دنبال جبران شکست و انتقام از جمهوری اسلامی ایران هستند که به فضل الهی و عنایات حضرات معصومین، راه به جایی نخواهند برد.
  5. اظهارنظرهای برخی مسئولین کشور که کاملا نسنجیده و حساب نشده و در راستای تکمیل پازل دشمن صورت گرفته ، در این برهه ی حساس کاملا به ضرر کشور بوده و نصایح بسیار حکیمانه ی رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز12 اردیبهشت 1400 در این زمینه باید نصب العین و سرلوحه مسئولین قرار گیرد.
  6. در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که شبکه های معاند و ضد انقلاب به دنبال دلسرد نمودن و کم رنگ کردن حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رأی هستند، ملت فهیم، بصیر و همیشه در صحنه حاضر ایران با درک صحیح شرایط حساس کنونی و بدون در نظر گرفتن مشکلات موجود، با مشارکت حداکثری و دشمن شکن و انتخاب فرد اصلح، نقش اساسی خود در مدیریت و آینده ی کشور را ایفا خواهند نمود.

 

انتهای پیام/ج