نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 8920 ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵

در مراسم تجلیل از فعالان جشن گلریزان مطرح شد؛

خیرین برای آزادی زندانیان محکوم مالی و غیرعمد پیش قدم شوند/ آزادسازی 62 محکوم مالی جرائم غیرعمد در سال‌جاری

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از محکومین مالی و غیر عمد در زندان های استان به سر می برند که لازم است خیرین برای آزادی آنان پیشقدم شوند.

خیرین برای آزادی زندانیان محکوم مالی و غیرعمد پیش قدم شوند/ آزادسازی 62 محکوم مالی جرائم غیرعمد در سال‌جاری

به گزارش ابصارخبر، مراسم تجلیل از فعالان و نیکوکاران جشن گلریزان ماه مبارک رمضان سرعین و نیز جشن آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، امام جمعه محترم شهرستان سرعین و جمعی از خیرین، در دادگستری استان برگزار شد.

حجت الاسلام حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری استان در این مراسم بر لزوم ارتباط هر چه بیشتر با خیرین تاکید کرد و گفت: باید در قالب برنامه ریزی منسجم و هماهنگ طوری عمل شود که همه کسانی که قصد کمک به ستاد دیه استان دارند بتوانند به راحتی احسانات خود را اهداء نمایند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان و لزوم استفاده از آموزهای دینی و به تبع آن ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و گذشت که موجب کمک به هم نوع و نیازمندان در جامعه می شود، گفت: هر قدم خیرین در کمک به نیازمندان گام  محکم در  تهذیب نفس و غلبه بر هواهای نفسانی است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اعلام اینکه هنوز تعداد زیادی محکوم مالی جرائم غیر عمد در زندان های استان بسر می برند گفت: این محکومان و خانواده های آنان در معرض بسیاری از آسیب های اجتماعی قرار دارند لذا کمک های خیرین و مردم راهگشای مسائل و مشکلات آنان خواهد بود.

آزادی ۴۱۷ نفر از زندانیان مالی و غیرعمد اردبیل در سال ۹۹

 محبوبی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان اردبیل در این مراسم به ارایه گزارش عملکرد ستاد دیه پرداخت و گفت: خوشبختانه بر اساس ارزیابی ستاد دیه مرکز، در شاخص های مختلف، ستاد دیه استان رتبه یک کشوری را بدست آورده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۴۱۷ نفر  مجکوم مالی و جرائم غیر عمد با کمک خیرین، گذشت شکات، مساعدت مسئولین قضایی و تسهیلات بانکی از زندان های استان آزاد شده اند.

مدیر ستاد دیه استان هم چنین از آزادی ۶۲ نفر محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان در طول سال جاری خبر داد.

در پایان  این مراسم از تعدادی خیرین و مسئولین شهرستان سرعین که در  سال گذشته بیشترین کمک به ستاد دیه استان داشته اند تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام/ج