نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 8946 ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷

در سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی برگزار شد؛

یادواره شهدای فاجعه هفتم تیر و شهدای فصل تابستان در اردبیل+عکس

امام جمعه شهرستان سرعین در یادواره شهدای فاجعه هفتم تیر با بیان اینکه مردم هرگز خادمان خود را فراموش نخواهند کرد، گفت: مردم بعد از 42 سال نشان دادند که هنوز شیفته آیت الله بهشتی هستند و مردی را به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کردند که یکی از بهترین شاگردان این مرد الهی است.

یادواره شهدای فاجعه هفتم تیر و شهدای فصل تابستان در اردبیل+عکس

به گزارش ابصارخیر، یادواره شهدای فاجعه هفتم تیر، شهدای دادگستری کل استان اردبیل و شهدای فصل تابستان شهرستان اردبیل با محوریت شهید آیت الله بهشتی همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام و یاران با وفایش با حضور  دادستان مرکز استان و با همراهی مسئولان عالی قضایی و اعضای شورای قضایی استان با رعایت پروتکل های بهداشتی ایام کرونا در محوطه پیاده راه عالی قاپو  اردبیل  برگزار شد.

حجت الاسلام محمود اصغری امام جمعه شهرستان سرعین در این یادواره ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به تبیین ویژگی های شهید آیت الله دکتر بهشتی پرداخت و گفت:

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی بعد از 42 سال نشان دادند که هنوز شیفته آیت الله بهشتی هستند و مردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کردند که یکی از بهترین شاگردان این مرد الهی است.

امام جمعه سرعین با بیان اینکه امروز مردم تشنه عدالت  و مبارزه با فساد سیستمی هستند، گفت: آیت الله رئیسی در مدت حضور کوتاه مدت خود در رأس قوه قضائیه نشان داد که مرد میدان و عمل است  و همانطور که در قوه قضائیه کارستان کرد به امید خداوند متعال در قوه مجریه نیز با تشکیل دولت جوان انقلابی و کار جهادی اعتماد و امید را دوباره به مردم بازخواهد گرداند.

وی با بیان اینکه مردم از دولت انتظار دارند تا به سمت استقلال سیاسی و اقتصادی قدم بر دارد، گفت: امیدواریم دولت منتخب بدون چشم دشت های واهی به امریکا با نگاه به درون به سمت ایران قوی قدم بردارد.

حجت الاسلام اصغری در پایان سخنان خود به حقوق بشر آمریکایی اشاره کرد و گفت: حقوق بشر آمریکایی به اذعان اندیشمندان جهان که چیزی جز غارت ثروت مادی و معنوی مردم کشورهای مستضعف نیست رو به افول است و به زودی  با اراده خداوند متعال از بین خواهد رفت.

 

 

انتهای پیام/ج