نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9053 ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۲

نائب ریس مجلس شورای اسلامی؛

مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه ایتام و نیازمندان قدم بردارند/ فعالیت‌های موسسه خیریه ائمه اطهار در سطح ملی است

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه فعالیت‌های موسسه خیریه ائمه اطهار در سطح ملی است گفت: لازم است تمام مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه ایتام و نیازمندان قدم بردارند.

مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه ایتام و نیازمندان قدم بردارند/ فعالیت‌های موسسه خیریه ائمه اطهار در سطح ملی است

به گزارش ابصار خبر، علی نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور در موسسه خیریه و مرکز نیکوکاری ائمه اطهار (ع)  ضمن دیدار با مدیر عامل، هیات امنا و عوامل اجرایی موسسه از نزدیک در جریان فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

وی نقش این مرکز در کمک به افراد نیازمند و کم درآمد جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: هرجایی که این مؤسسات در استان اردبیل نیاز به کمک در موارد خاص داشته باشند پای کار هستیم چرا که تقویت این نهاد‌ها به نفع اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی  گفت: لازم است که تمام مسئولان در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه ایتام و نیازمندان قدم بردارند و من نیز به عنوان نماینده مردم در مجلس به طور جد پیگیر رسیدگی مسئولان به مشکلات مردم نیازمند و همچنین ایتام تحت حمایت این موسسه خواهم بود.

نیکزاد گفت: فعالیت‌های این موسسه با دارا بودن چندین مرکز شامل مرکز تخصصی نگهداری از زنان خشونت دیده، شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) (مرکز نگهداری از کودکان زیر۳ سال)، مرکز مددکاری و نیز مرکز حمایت از کوتاه قامتان، کار بسیار بزرگ و بی بدیلی رانه تنها در سطح استان بلکه در سطح ملی انجام می‌دهند.

خبرنگار : شاهین فرزانه

انتهای پیام/ج