سرویس: سرویس خبری کد خبر: 91 ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴

بازديد هيات علمی دانشگاه محقق اردبيلی از آتيليم

دانشگاه آتيليم توانسته است 35 دانشجوی ايرانی در رشته های مختلف جذب کند که اين دانشجويان نيز افتخاری ديگر برای ما محسوب می شوند.

بازديد هيات علمی دانشگاه محقق اردبيلی از آتيليم

به گزارش ابصار نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق، در راستای تفاهم نامه منعقد شده بين دانشگاه محقق اردبيلی و دانشگاه آتيليم ترکيه و با هماهنگی ها و برنامه ريزی های انجام شده توسط گروه همکاريهای علمی و بين المللی دانشگاه و همچنين با همکاری و همراهي انجمن علمی و فرهنگی دانشجويان ايرانی مقيم ترکيه،  گروهی از اعضای هيئت علمی به همراه سرپرست دانشگاه محقق اردبيلي روز پنجشنبه 30 بهمن ماه از دانشگاه آتيليم (Atilim) بازديد به عمل آوردند.

Prof.Dr. Abdurrahim رئيس دانشگاه آتيليم ضمن خوش آمدگويی، ميزبانی دانشگاه ايرانی را بر خود افتخار دانسته و با اشاره به تأسيس و سابقه اين دانشگاه افزود، دانشگاه آتيليم 18 سال می باشد که به عنوان دانشگاه Özgenoğlu خصوصی در شهر آنکارا آغاز به کار کرده است. در اين مدت اين دانشگاه توانسته با 13 دپارتمان در رشته های مختلف دستاوردهای قابل توجهی را بدست آورد.

وي گفت: دانشگاه آتيليم توانسته است 35 دانشجوی ايرانی در رشته های مختلف جذب کند که اين دانشجويان نيز افتخاری ديگر برای ما محسوب می شوند.

دکتر گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبيلی نيز ضمن ابراز علاقه مندی جهت همکاری با اين دانشگاه از ايشان جهت حضور در ايران و دانشگاه محقق اردبيلی دعوت به عمل آورد. همچنين قرر بر اين گرديد که تابستان سال جديد نيز کنفرانس مشترکی در ايران برگزار کنند.

در ادامه اساتيد دانشگاه محقق ادبيلی از لابراتوارها و دانشگاه آتيليم بازديد به عمل آوردند.

انتهای خبر