نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: فرهنگی و اجتماعی کد خبر: 9248 ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

اقدامات جهادگران سلامت، تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس است

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)استان اردبیل در جریان بازدید از مراکز تزریق واکسن کرونا گفت: اقدامات جهادگران سلامت در مبارزه با ویروس کرونا،تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس در بین نسل جوان بسیجی است.

اقدامات جهادگران سلامت، تجلی بخش تداوم تفکر دفاع مقدس است

به گزارش ابصارخبر، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از مراکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای مدافع سلامت، شهید مبارکی و شهید فخری زاده شهرستان اردبیل با قدردانی از زحمات و تلاش های جهادگران بسیجی در مراکز واکسیناسیون،اظهار کرد: بسیج به عنوان مولود انقلاب اسلامی و تبدیل کننده تهدیدها به فرصت از ابتدای شیوع کرونا،در خط مقدم خدمات رسانی به مردم بوده است.

وی  افزود: اقدامات جهادگران سلامت تجلی بخش واقعی تداوم تفکر دفاع مقدس در بین نسل جوان بسیجی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:جهادگران بسیجی با روحیه جهادی و انقلابی از زمان شیوع کرونا،کارآمدی بسیج مردمی را در میدان عمل به نمایش گذاشتند.

محمدی اصل گفت: برای تسریع در امر واکسیناسیون و خدمت رسانی به ولی نعمتان،به کلیه فرماندهان‌ نواحی و رده ها و مسئولان اقشار بسیج تاکید ویژه شده است تا از تمام توان و ظرفیت های موجود در مجموعه بسیج و سپاه استان استفاده شود.

وی افزود: مراکز تجمیعی واکسیناسیون بسیج با بهره گیری از توان انسانی و تجهیزاتی بسیج و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی استان با تمام ظرفیت در خدمت مردم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:بسیج و سپاه خود را خادم و خدمتگزار مردم می داند و بدون تردید فرصت خدمت بی منت به مردم توفیق الهی به همه خدمتگزاران مردم است‌.

محمدی اصل اظهار داشت: به متولیان بهداشت و درمان استان اعلام آمادگی کرده ایم که در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان،با تمام وجود آماده همکاری و مشارکت هستیم.

وی افزود: واکسیناسیون خانه به خانه برای  جاماندگان بالای ۶۰ سال نیز در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در حال اجراست.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل ادامه داد:جهاد شیفتگان حاج قاسم در طرح سپهبد شهید سلیمانی برگ زرینی از خدمات گسترده بسیج به مردم در شرایط کرونایی است.

سردار محمدی اصل در این بازدیدها از نزدیک در جریان واکسیناسیون کرونا در مراکز تجمیعی بسیج قرار گرفته و به صورت چهره به چهره با جهادگران سلامت گفتگو کرده و از زحمات و تلاش های خالصانه جهادگران بسیجی،تقدیر و تجلیل کرد.