نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9278 ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹

امام جمعه بیله سوار:

رزمایش "فاتحان خیبر"، روایتگر اقتدار نیروهای مسلح ایران به دشمنان است/ همسایگان به عاقبت همکاری با رژیم غاصب بیاندیشند

امام جمعه بیله سوار گفت: کشورهای همسایه بویژه دولت جمهوری آذربایجان و ترکیه به عاقبت کشورهایی که با اسرائیل رابطه دوستی برقرار کردند بیاندیشند.

رزمایش "فاتحان خیبر"، روایتگر اقتدار نیروهای مسلح ایران به دشمنان است/ همسایگان به عاقبت همکاری با رژیم غاصب بیاندیشند

به گزارش ابصارخبر،  حجت الاسلام والمسلمین جابر عزیزی امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی؛ به رزمایش بزرگ "فاتحان خیبر" در منطقه عمومی شمالغرب کشور اشاره نمود و گفت: الحمد لله امروز قدرت نیروهای مسلح کشورمان به حدی رسیده است که وقتی سخن از رزمایش می آوریم دشمنان مان خواب راحت به چشمان شان نمی آید.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران به شیطنت اخیر دولت جمهوری آذربایجان که بازیچه دولت ترکیه و رژیم غاصب صهیونیستی شده است، بی تفاوت نبوده و در هر سطحی آمادگی دارد جهت حفظ مرز ژئوپولوتیک خود با کشور ارمنستان که تنها راه ارتباط جمهوری اسلامی ایران با حوزه قفقاز و اوراسیا است، مقاومت نشان دهد.

وی خطاب به الهام علی اف و رجب طیب اردوغان گفت: از روسای جمهوری آذربایجان و ترکیه می خواهم به سرگذشت دولت هایی که با رژیم غاصب صهیونیستی رفاقت کردند،مطالعه ای عمیق داشته باشند و دست از توهم توطئه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بردارند چرا که نیروهای مسلح ما حتی توهم توطئه را نیز بر نمی تابند و آماده رویارویی با کوچک ترین خطای محاسباتی دشمن هستند.

خطیب جمعه بیله سوار ضمن یادآوری جایگاه و قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، به همسایگان هشدار داد که در آینده نه چندان دور، جمهوری اسلامی ایران قدرت برتر جهانی خواهد بود  و خیانت های همسایگان خود در ارتباط با دوستی با رژیم غاصب صهیونیستی را نادیده نخواهد گرفت.

امام جمعه بیله سوار در پایان با اشاره به مراسم تودیع و معارفه استاندار سابق و جدید اردبیل؛ از زحمات چندین ساله مهندس بهنامجو استاندار سابق اردبیل تقدیر و تشکر نموده، انتصاب دکتر سید حامد عاملی جوان انقلابی، ارزشی، پاکدست و بومی را به عنوان استاندار جدید اردبیل به مردم شریف استان اردبیل بویژه مرزنشینان غیور شهرستان مرزی بیله سوار تبریک گفت.

 

انتهای پیام/ج