کد خبر: 93 ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۴

در دیدار دوستانه مسابقه بستکبال

اتاتورک حریف محقق اردبیلی نشد

در پی ارتباط بين المللی دانشگاه محقق اردبيلی با دانشگاه های کشور ترکيه، تيم بسکتبال دانشجويان دانشگاه آتاتورک ارزروم اين کشور که برای برگزاری دو ديدار دوستانه با تيم دانشجويان دانشگاه محقق اردبيلی و باشگاه اتحاد اردبيل به اردبيل سفر کرده اند.

اتاتورک حریف محقق اردبیلی نشد

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، در اولين ديدار عصر روز گذشته در سالن تربيت بدنی دانشگاه محقق با هم به رقابت پرداختند و در پايان تيم دانشگاه محقق اردبيلی توانست اين بازی را با نتيجه 72 به 59 به نفع خود به پايان برساند.

قبل از انجام این بازی دوستانه نونهالان بستکبالیست اردبیلی به مدت 20 دقیقه حرکت نمایشی انجام دادند تا فضای متفاوتی را در سالن ایجاد کنند. تیم بسکتبال دانشگاه آتاتورک ارزروم ترکیه با 24 بازیکن و مربی به دانشگاه محقق اردبیلی به اردبیل سفر کردند تا دو بازی دوستانه با منتخب دانشگاه محقق اردبیلی و تیم اتحاد جوان انجام دهند که بازی دوم نیز عصر فردا در سالن شماره دو دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود. مدیر تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه این بازی گفت: بسکتبالیست‌های ما خارج از انتظار ما در این بازی حضور پیدا کرده و توانستند بر حریف قدرتمند خود از کشور ترکیه که قهرمان مسابقات دانشگاه‌های کشور ترکیه است، غلبه کنند. غلامرضا احمدزاده بیان کرد: ما بر این باوریم که ورزش دانشگاهی می‌تواند محوریت شناسایی استعدادها برای تقویت تیم ملی باشد که قطعا ورزش در دانشگاه محقق اردبیلی با توجه به تاکید رئیس این دانشگاه توسعه یافته و در رشته‌های مختلف می‌تواند زمینه پیروزی‌ها و افتخارات بی‌شمار را فراهم کند. 

انتهای خبر