نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: سیاسی کد خبر: 9306 ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳

امام جمعه بیله سوار:

بیله سوار از حداقل حقوق خود محروم است

امام جمعه شهرستان بیله سوار به محرومیت های شهرستان بیله سوار اشاره کرد و گفت: محرومیت های این شهرستان غیرقابل تصور است و تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت بیله سوار می تواند آلام بخش محرومیت های این منطقه شود.

بیله سوار از حداقل حقوق خود محروم است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام جابر عزیزی  امام جمعه بیله سوار در خطبه های این هفته نماز جمعه خواستار تشکیل شورای اداری در شهرستان مرزی و محروم بیله سوار در زمان سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل شد.

وی  با اشاره به روحیه محرومیت زدایی آیت الله رئیسی و هیئت دولت، از ریاست محترم جمهوری خواست اولویت سفر خود را در استان، به مناطق محروم روستایی و عشایری شهرستان مرزی بیله سوار اختصاص دهد.

خطیب جمعه بیله سوار  خطاب به مسئولان استانی نیز گفت: مسئولان استانی در توسعه استان نگاه عادلانه داشته و تمام مناطق استان را از مواهب نظام بصورت مساوی بهره مند سازند.

وی افزود: محرومیت شهرستان بیله سوار غیرقابل تصور است و تسریع در ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت شهرستان مرزی بیله سوار می تواند آلام بخش این محرومیت باشد.

امام جمعه بیله سوار در پایان خطاب به شورای نگهبان نیز  گفت: شورای محترم نگهبان در جهت صیانت از نظام و انقلاب، رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی را رصد نموده،با سلطه طلبی، زیاده خواهی و مانع تراشی آنان در جهت تولید و اشتغال برخورد قاطع و جدی کند.

 

انتهای پیام/ج