نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9318 ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰

استانار اردبیل:

مدیریت منطقه ای، سیستم دولت سیزدهم شود/ ظرفیت های اردبیل برای کشور، ثروت آفرین است

استاندار اردبیل با انتقاد از سستم مدیریت متمرکز کشور در 60 سال گذشته گفت: با تغییر سیستم کشور به مدیریت منطقه ای می توان ضمن جبران عقب ماندگی ها به پیشرفت استان ها کمک کرد.

مدیریت منطقه ای، سیستم دولت سیزدهم شود/ ظرفیت های اردبیل برای کشور، ثروت آفرین است

به گزارش ابصارخبر، سید حامد عاملی استاندار اردبیل شامگاه امروز در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور و هیات همراه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، به تشریح وضعیت استان اردبیل پرداخت و گفت:  در بحث کرونا که دغدغه اصلی مردم در تامین سلامت است با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان و نیروهای جهادی سپاه  و بسیج کارهای خوبی صورت گرفته و طبق برنامه ریزی پیش می رویم.

وی به وضعیت واکسیناسیون اشاره کرد و گفت: امروز 83درصد  مردم استان دز اول واکسیناسیون را دریافت کرده و به 45درصد مردم نیز دز دوم واکسن تزریق شده است تا با تامین سلامتی مردم شاهد بازگشت مردم به آموزش و کسب و کار باشیم.

استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود  به احصاء مشکلات استان از زمان تصدی مسئولیت اشاره کرد و گفت: لیست پروژه های پیشران با همکاری دستگاه های اجرایی استان تهیه شده  و پروژه های هر شهرستان در این زمینه مشخص شده است.

وی با بیان اینکه امروز ظرفیت ها و مشکلات استان اردبیل پیش روی وزرا قرا گرفته است، گفت: تجارت در مرزها و معادن در مشگین شهر و خلخال از ظرفیت های بزرگ کشوری است که با سرمایه گذاری می توان به ثروت ملی  رسید.

عاملی به رتبه استان اردبیل در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت:استان اردبیل در دولت های گذشته  در بخش صنعت 20 و در بهداشت 26 کشوری داشته و در بحث جاده ها نیز 12درصد پایین تر نرخ کشوری است که امیدواریم  باتمهیدات اتخاذ شده، رتبه استان اردبیل در بخش های مختلف به حد قابل قبول برسد.

وی از مدیریت متمرکز  انتقاد کرد و گفت:این مدل 60 سال است که به اجرا درآمده و ناکارآمدی آن بر همگان عیان است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه مدل حکمرانی در پیش برد اهداف انقلاب بسیار مهم است، گفت: اگر رویکرد حکمرانی به سمت تولید و حمایت از تولید کنندگان شود با برنامه ریزی و پیگیری مصوبات  همراه با همدلی و وحدت  می توان ضمن جبران عقب ماندگی ها به سمت پیشرفت نیز گام برداشت.

 

انتهای پیام/ج