نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9425 ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۴

در جلسه کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان اردبیل مطرح شد؛

فضای مجازی مزین به نام و یاد شهدای اردبیل می شود/ راه اندازی سایت اختصاصی چند زبانه ویژه کنگره ملی شهدای استان اردبیل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از راه اندازی سایت اختصاصی کنگره ملی 3400شهید استان اردبیل خبرداد و گفت: در این سایت ویژه علاوه بر معرفی شهدای استان، اخبار و رویدادها و تولیدات فاخر فرهنگی و هنری مربوط به کنگره ملی 3400شهید استان اردبیل نیز منعکس خواهد شد.

فضای مجازی مزین به نام و یاد شهدای اردبیل می شود/ راه اندازی سایت اختصاصی چند زبانه ویژه کنگره ملی شهدای استان اردبیل

به گزارش ابصارخبر، صبح امروز اولین جلسه کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل با حضور عبداله بحرالعلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و رئیس کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان اردبیل، قاسم محمد زاده مسئول فضای مجازی بسیج و دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3400شهید استان در محل مرکز فضای مجازی بسیج برگزار شد.

بحرالعلومی در این جلسه به تبیین اهمیت فعالیت فرهنگی در فضای مجازی پرداخت و گفت: از همه ظرفیت های استان در راستای معرفی شهدای گرانقدر استان اردبیل استفاده می شود.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم است و  کشور مدیون ایثار و فداکاری شهدا است، گفت: در آستانه برگزاری کنگره ملی 3400شهید استان اردبیل ، هر یک از جوانان فعال در فضای مجازی به نیابت از یک شهید از گلستان شهدای استان در راستای ترویج معارف دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی نقش افرینی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود از راه اندازی سایت اختصاصی کنگره ملی 3400شهید استان اردبیل خبرداد و گفت: در این سایت ویژه علاوه بر معرفی 3400 شهید استان اردبیل، اخبار و رویدادهای  کنکره ملی شهدای استان، تولیدات فاخر فرهنگی و هنری مربوط به کنگره ملی 3400شهید استان اردبیل نیز منعکس خواهد شد.

وی به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه اشاره کرد و گفت: به همین منظور سایت اختصاص کنگره ملی شهدای استان اردبیل به سه زبان فارسی، آذری و انگلیسی  در دست طراحی است که در آینده نزدیک طی مراسمی رونمایی خواهد شد.

پویش استانی گردآوری آثار دفاع مقدس راه اندازی می شود

محمدزاده دبیر کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل نیز در این جلسه از آمادگی نقش آفرینی بسیجیان فعال استان اردبیل در فضای مجازی خبرداد و گفت: شبکه های اجتماعی  مزین به نام و یاد شهدای استان اردبیل می شود.

وی از راه اندازی پویش استانی گردآوری آثار دفاع مقدس به ویژه نامه ها و عکس ها و آثار مربط به شهدای استان اردبیل خبرداد و گفت: در این پویش درصدد هستیم تا با گردآوری آثار شهدا به نحو شایسته ای فرهنگ ایثار  و شهادت را به نسل های آینده منتقل کنیم.

کنگره ملی 3400شهید استان اردبیل در سال 1401 برگزار می شود.

 

 

انتهای پیام/ج