نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9427 ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

امنیت پایدار کشور مدیون مجاهدت شهداست/شهید میرعلیزاده ها سند افتخار استان اردبیل هستند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:امروز امنیت پایدار کشور مدیون مجاهدت و جانفشانی شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان شهدا رسالت سنگین همگان است.

امنیت پایدار کشور مدیون مجاهدت شهداست/شهید میرعلیزاده ها سند افتخار استان اردبیل هستند

به گزارش ابصارخبر، سردار غلامحسین محمدی اصل  شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:امروز در سایه مجاهدت و جانفشانی شهدا،امنیت پایدار در کشورمان برقرار است و گرامیداشت یاد و خاطره و آرمان شهدا و تداوم راه آنان وظیفه همگان است.

وی بیان کرد:شهید میرعلیزاده ها مایه عزت و اقتدار نظام و سند افتخار استان شهید پرور اردبیل هستند که‌ امروز بعد از ۳۹ سال، پیکر مطهر این شهید بزرگوار به زادگاهش بازگشته است.  

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد:مردم ولایتمدار استان اردبیل،قدردان رشادت ها،فداكاري‌ ها و ايثارگري‌هاي شهدای انقلاب اسلامی هستند و استقبال امروز مردم از شهید پاسدار علی میرعلیزاده مبین این قدرشناسی مردم بود.

محمدی اصل افزود:رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس در  یک جنگ نابرابر و نامتقارن که جنگ اسلام و کفر بود با سلاح ایمان و شجاعت،حماسه هایی آفریدند که برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار خواهد ماند.

وی گفت:منطقه شمال‌غرب،سرزمین مجاهدت های خاموش می باشد و  شهید علی میرعلیزاده از شهدای پاسدار منطقه شمال‌غرب است که در یکی از عملیات ها در حدفاصل پیرانشهر و سردشت جانانه مجاهدت کرده و به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بیان کرد:پیکر مطهر شهید علی میر علیزاده طی عملیات تیم تفحص ایثارگران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشف و هویتش از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

محمدی اصل عنوان کرد:تمام تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع و تدفین این شهید بزرگوار در نظر گرفته شده است و بعد از برگزاری مراسم شبی با شهید و مراسم تشییع در شهر مشگین شهر،پیکر پاک این شهید گرانقدر فردا در زادگاهش روستای احمد آباد شهرستان مشگین شهر آرام می گیرد.

وی با تجلیل از ایثار و مجاهدت مردم شهرستان مشگین شهر در طول هشت سال دفاع مقدس،گفت: مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان مشگین شهر در طول دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۶۰۰ شهید والامقام،وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان داده اند‌.

 

انتهای پیام/ج