سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9445 ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۳۰

با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد؛

آبروی کوچه ها، افتخار محله ها در منزل دانشجوی شهید دکتر امین نوری+ عکس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در مراسم آبروی کوچه ها، افتخار محله ها در شهرستان گرمی گفت: بشریت اگر می خواهد با عزت و شرافت مندانه زندگی کند لاجرم باید اصحاب شهادت و جهاد داشته باشد.

آبروی کوچه ها، افتخار محله ها در منزل دانشجوی شهید دکتر امین نوری+ عکس

به گزارش ابصارخبر، آبروی کوچه ها، افتخار محله ها عصر امروز با حضور یاسر شاهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل،روسای دانشگاهها ، جمعی از روسای ادارات و خانواده های معظم شهداء و ایثارگراندر منزل دانشجوی شهید دکتر امین نوری در شهرستان گرمی برگزار شد.

شاهی در این مراسم بااشاره به آیات و روایات در خصوص جایگاه و شان شهید و شهادت گفت: وقتی خدای متعال می خواهد بالاترین درجه و منزلت آفرینش را تعریف کند و ذات آفرینش می خواست به بشریت الگو معرفی کند شهید را معرفی کرده است. آخرین نقطه قرب الهی  مقام شهادت بوده و مقام و منزلت شهید بی نهایت است.

وی افزود: هرکس به اندازه معرفت و شعور خود از آن بهره مند می شود و بشریت اگر می خواهد با عزت و شرافت مندانه زندگی کند لاجرم باید اصحاب شهادت و جهاد داشته باشد.

گفتنی است شهید دکتر امین نوری مسئول خدمات دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور سالها با تحمل عوارض شیمیایی در مورخه 19/7/1387 در بیمارستان بقیه اله تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مداحی و سینه زنی ، تجلیل از مادر شهید از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

 


انتهای پیام/ج