سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9454 ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳

سردار نوعی اقدم در یادواره شهدای پارس آباد:

شجاعت و شهامت و ایستادگی حاج قاسم برگرفته از سیدالشهدا(ع) بود

سردار نوعی اقدم به تبیین ویژگی‌های حاج قاسم پرداخت و گفت: سردار سلیمانی خود را سرباز و مطیع مطلق مقام معظم رهبری می‌دانست، بطوریکه رفتار حاج قاسم برگرفته از فرمان رهبری بود.

شجاعت و شهامت و ایستادگی حاج قاسم برگرفته از سیدالشهدا(ع) بود

به گزارش ابصارخبر، سردار رحیم نوعی اقدم از فرمانده هان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای شهرستان پارس آباد که با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، گفت:  پیروزی نظام و انقلاب اسلامی ایران حاصل خون شهدا و رزمندگانی است که با جانفشانی از سرزمین اسلامی و تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند.

وی به چگونگی به وجود آمدن گروه تکفیری داعش، اشاره کرد و گفت: داعش توسط آمریکا به وجود آمد تا علاوه بر ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان، عاملی برای فراموشی اقدامات اسرائیل برعلیه مسلمانان شود.

نوعی اقدم با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند با این جنگ افروزی‌ها چهره نامناسبی از اسلام در جهان عرضه کنند، گفت:  ابهت و اقتدار معنوی امروز نظام اسلامی و ملت مسلمان در دنیا و در برابر چشم قدرت‌های شیطانی، ناشی از ایثار و رشادت رزمندگان و شهدای بزرگوار است. 

وی ایثار و فداکاری فرمانده جبهه مقاومت را یاداور شد و گفت : حاج قاسم با آن اقتدار و بزرگی، زمانی که به آستان حرم حضرت زینب (س) می‌رسیدند چنان متواضعانه و متضرعانه و مؤدبانه صورت بر زمین می‌گذاشتند و گریه می‌کردند که قطرات اشک بر روی کاشی حرم سرازیر می‌شد.

نوعی اقدم به تبیین ویژگی‌های حاج قاسم پرداخت و گفت: سردار سلیمانی خود را سرباز و مطیع مطلق مقام معظم رهبری می‌دانست، بطوریکه همه فرامین و دستورات حاج قاسم برگرفته از فرمان رهبری بود بطوریکه شجاعت و شهامت و ایستادگی  حاج قاسم برگرفته از سیدالشهدا(ع) بود.

وی گفت در دوران مختلف شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی شدند که با گرامیداشت یاد و خاطره این عزیزان، می‌توان راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ادامه داد و دشمنان را بیش از همیشه نا امید کرد.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) جبهه مقاومت تبعیت از ولایت فقیه را متذکر شد و گفت: رزمندگان ایران اسلامی با تبعیت محض از ولایت فقیه وارد میدان مقابله با دشمن متجاوز شدند و با تقدیم جان ارزشمندشان از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام صیانت کرده و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند.

وی با تاکید بر اینکه امروز ایران در منطقه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، گفت: این سرمایه بزرگ دستاورد راهی است که مردم آغاز کرده‌اند و شهدا، جانبازان و ایثارگران تداوم بخشیده‌اند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه راه و رسم شهدا فراموش شدنی نیست گفت: خون شهدا هرگز از بین نمی‌رود و گرچه رفتن آن‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و خصوصاً خانواده‌های آن‌ها محسوب می‌شود، اما نتایج و برکات فراوانی به دنبال دارد تا آنجا که امروز می‌توان این برکات را در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده کرد.

 

 

انتهای پیام/ج