سرویس: زلال معرفت کد خبر: 9456 ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳

خطیب موقت نماز جمعه بیله سوار:

تهدید نظامی ایران یک سریال طنز است

امام جمعه موقت بیله سوار گفت: آمریکا و هم پیمانانشان نیز فهمیده اند که تهدید کردن ایران، یک سریال طنز است، زیرا ایران از حیث قدرت نظامی و بازدارندگی در سطح بالاتری قرار دارد.

تهدید نظامی ایران یک سریال طنز است

به گزارش ابصارخبر، حجت الاسلام محمود فاضلی نیا روز جمعه در مصلی امام خمینی بیله سوار اظهار کرد: رعایت تقوای الهی در گرو عمل به قرآن و فرامین اهل بیت (ع) است. قرآن کریم و اهل بیت (ع) بنا به تعبیر نبی مکرم اسلام دو نقل گرانبها هستند و هر مانند دو کفه ی ترازو هستند هر چنانچه قرآن معصوم و خالی از اشتباه است، اهل بیت (ع) نیز که سفیر قرآن کریم هستند معصوم و خالی از اشتباه هستند.

امام جمعه موقت بیله سوار تصریح کرد: در حدیث کساء، اهل بیت پیامبر با فاطمه (س) معرفی می شود «هم فاطمه و ابوها و بعلها و بنوها) و ابدیت فاطمه یعنی سرچشمه کوثری که به رسول الهی (ص) هدیه داده شده «انا اعطیناک الکوثر» کوثر نشان از ابدیت دارد، بهترین الگوی ما برای زندگی و اینکه سعادت دنیا را داشته باشیم باید به سبک زندگی اسلامی اهل بیت (ع) و سبک زندگی فاطمی رجوع کنیم و هر چه از احیای قوانین اهل بیت (ع) باشد.

وی با اشاره به لشکرکشی های آمریکا در منطقه، افزود: دستاورد 20 ساله آمریکا در لشکرکشی به عراق، افغانستان و حمایت های 8 ساله از گروه های تکفیری و داعش جز فرسودگی نیروها و ضربه های اقتصادی بر پیکره بی جان آمریکا و اخراج مفتضحانه آمریکا از افغانستان چیزی جز آبروریزی بین المللی و شکست هژمونی آمریکا عایدی نداشته است و حال تهدید کردن قدرتمندترین کشور منطقه در شرایط کنونی آمریکا، شبیه طنز و مسخره است.

حجت الاسلام فاضلی نیا خاطر نشان کرد: حتی رژیم غاصب صیونیستی که سگ یاوه گویی آمریکا باز هار شده و سعی دارد امنیت روانی را مختل کند و با تهدید حمله به مراکز هسته ای با وجود چنین رزمایشی دیگر نمی تواند مانور بدهد و نقش بر آب شد و رزمایش در سواحل جنوبی خلیج فارس به دنیا و منطقه ثابت کرد که امید بستن به اعراب حاشیه خلیج فارس به رژیم پوچ صهیونیستی مانند چنگ زدن به تاز عنکبوت است.

امام جمعه موقت بیله سوار یادآور شد: الان خودشان و هم پیمانانشان نیز فهمیده اند که تهدید کردن ایران، یک سریال طنز است، زیرا ایران از حیث قدرت نظامی و بازدارندگی در سطح بالاتری قرار دارد و هر روز نیز ارتقا می یابد و اینکه تاریخ گواهی می دهد بر جامعه انقلابی ایران که برای وجب به وجب این خاک مقدس در شمال و جنوب کشور مردم خون داده اند نمونه اش شهدای 1320 بیله سوار که اجاره حضور بیگانه نمی دهند، ایران مانند سایر بلاد همچون افغانستان یا عراق نیست که بتوانید به آنها نزدیک شوید چون آمریکا همیشه عین کفتار می خواهد لقمه ای آماده بخورد.

حجت الاسلام فاضلی نیا بیان کرد: اخیرا پروژه غرب آسیا را به انگلیس سپرده اند تا این روباه مکار پیر با حوصله کشورهای منطقه را به چالش بکشد و سعی در جنگ نرم منطقه ای دارد، آمریکایی ها بخاطر هم پیمانانشان ناچارند برای اطمینان بخشی به صهیونیست ها تعدادی از پایگاه های نظامی خود را حفظ کنند ولی چون دیدند از حیث نظامی دیگر هیچ آبرویی ندارند، انگلیسی ها پس از دهه ی 70 میلادی می خواهند حضوری مکارانه و حیله گرانه در منطقه داشته باشند و خصوصا جبهه مقاومت و کشورهای منطقه را به چالش بکشند و جنگ نرم را در اینجا مدیریت کنند و باز خواهیم دید که مکرشان نقش بر آب خواهد شد و هیچ دستاوردی نخواهند آورد.

وی تاکید کرد: الحمدالله در تحولات جهانی با دید جهادی و انقلابی ایران اسلامی خیلی خوب درخشیده و در مذاکرات وین حال طرف مقابل فهمیده که این ایران مقتدر است که می تواند موازنه را تغییر دهد و بدان جهت است که جنگ روانی طرح مقابل در تحریف صنعت صلح آمیز هسته ای نتوانست نقش ایفا کند و مجبور به توافق بر اساس پیش نویس جدید ایران و پیشنهادات ایران گردیده است.

امام جمعه موقت بیله سوار اظهار داشت: بزودی با از سرگیری مذاکرات خواهیم دید که آیا طرف غربی از مانورهای سیاسی فاصله گرفته و یا در همان پاشنه ی قبلی خود می چرخد؟ و در عین حال مطالبه مردم در امر مذاکره همان مطالبه رهبری است که زیاد خوشبین نباشیم و راستی آزمایی شود و تضمین داده شود و شاهد لغو همه تحریم ها باشیم.

حجت الاسلم فاضلی نیا عنوان کرد: اخیرا بودجه سال 1401 از سوی دولت تدوین شده است و انشاالله مجلس انقلابی نیز با بررسی دقیق بتواند گرهی از مشکلات اقتصادی مردم باز کند در این زمینه متذکر شوم که باید به جای پرداختن هزینه به بودجه جاری، به ارتقای بودجه عمرانی که موجب افزایش رشد اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور است پرداخت و باید طوری برنامه ریزی شود که به سمت کسری بودجه نرفت و هزینه کردهای بودجه زمانی می تواند گفت عادلانه و عقلانی و منصفانه و دغدغه مندان است که اولا کسری ایجاد نکند و این کسری را از جیب ملت و به ویژه جیب افراد فقیربرندارند. ارتقای بودجه عمرانی و ایجاد زیر ساخت ها سبب رشد اقتصادی و رفاهی و حل مشکل تورم خواهد شد و از قرائن و شواهد چنان بر می آید که امسال بودجه مترقی تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

وی اذعان داشت: جای تشکر دارد از حضور استاندار جوان و انقلابی به خطه ی زرخیر بیله سوار قطعا مایه برکت بوده و است حال این شهرستان مرزی این پتانسیل را دارد که سهمی از بودجه عمرانی داشته باشد و شاهد رشد اقتصادی و اشتغال جوانان این منطقه باشیم و از مسئولان دولت انقلابی و مردمی عاجزانه خواهش داریم که در جهت حل مشکل این مردم زحمت کش قدمی بردارند و گرهی از زندگی و معیشت و اقتصاد مردم منطقه باز نمایند که این خود عبادت است زیرا اگر مشکل از مومنی را کنید خود عبادت است.

امام جمعه موقت بیله سوار اضافه کرد: اخیرا یکی از سفرای مجاهد و روشن ضمیر که از سرداران دفاع مقدس بود و خود برادر 2 شهید بود شهید «حسن ایرلو» سفیر ایران در یمن پس از تحمل سال ها جراحت جانبازی و شیمیایی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به یاران شهیدش پیوست، حال وجود یک دیپلمات مجاهد و روشن ضمیر در جبهه ی مقاومت یمن چنان تاثیرگذار است که می بینیم خود مربی مکتب مقاومت می شود و با تحلیل های روشنگرانه نقشه های شوم استکبار را به راحتی تبیین می کند، گرامی می داریم یاد و خاطره ای این مجاهد رزمنده را در آستانه حماسه بزرگ 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار گرفته ایم.

حجت الاسلم فاضلی نیا یادآور شد: این حماسه مردمی بود و نصرت الهی قطعا پشت این حماسه بود و حضور مردم و دفاع از ارزش هایی ولایی و الهی خود سبب شد تا 9 دی به یوم الله تبدیل شود، فتنه 88 که از سوی دشمنان نظام برای براندازی این انقلاب طراحی شده بود به فرموده رهبر عظیم الشان انقلاب 10 و 15 سال قبل طراحی و برنامه ریزی شده بود.

امام جمعه موقت بیله سوار عنوان کرد: مهمترین هدف این فتنه ایجاد شکاف بین رابطه امت و امام بود که به لطف الهی و بصیرت مردمی این فتنه نیز نقش بر آب شد و مردم ولایت مداری خود را تثبیت کردند و نشان دادند که دشمن نمی تواند در ولایت مداری و رابطه بین امت و ولایت فاصله بیندارد و مردم همیشه پشت ولایت هستند و وقت شناس هستند و به موقع با دشمنان اسلامی و اهل بیت و آنهای که با بیرق ابا عبدالله الحسین (ع) مشکل داشتند و جسارت به ساحت قدسی سیدالشهدا (ع) کردند اعلام انزجار کردند وحال این جریان باید تبیین شود چون جهاد تبیینی در جنگ روایت ها نقش بسیار مهمی دارد و دشمن درصدد تحریف واقعیت ها و پیروزی ها است.

 

انتهای پیام/ج