نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9462 ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای بیله سوار:

نام و یاد سردار دلها نیز جریان ساز است/شهدای غواص، الگوی جوانان در جنگ نرم دشمنان شود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای بیله سوار به تبیین نقش شهدای غواص در دفاع مقدس پرداخت و گفت: جوانان و نوجوانان ما امروز با تاسی از شهدای غواص باید در جنگ نرم ایفای نقش کرده و با ابتکار خود برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

نام و یاد سردار دلها نیز جریان ساز است/شهدای غواص، الگوی جوانان در جنگ نرم دشمنان شود

به گزارش ابصارخبر، یادواره شهدای گرانقدر عملیات کربلای ۴ و 5 پیش از ظهر امروز با حضور خانواده های معظم شهدا ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بویژه رزمندگان عملیات کربلای ۴ و ۵ در  با سخنرانی سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل  در مصلای بیله سوار برگزار شد.

 سردار محمدی اصل در ابتدای این مراسم  ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه (س) و سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به بیان  اهمیت و فضیلت یادواره های شهداء پرداخت و گفت: یادواره های شهدا ،مظهر تجلی قدرت شهدا است.

وی با بیان اینکه یک قطره از خون شهدا می تواند همه جامعه را تحت تاثیر قرار دهد گفت: برخی از شهدا همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی با نام خود چنان تاثیرگذار شدند که  تعیین کننده مسیر یک حرکت عظیم جهانی شدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) مکتب حاج قاسم سلیمانی را یاداور شد و گفت: اسلام از ابتدا تاکنون با نام و خون این شهیدان زنده ماند است.

وی خاطرنشان کرد: امروز پس از گذشت سی سال از دفاع مقدس در سایه خون پاک شهدا، جوانانی تربیت شدند که در پاسخ به تجاوز دشمن به حریم اهل بیت(ع) لبیک گویان در برابر کفر و استکبار ایستادگی کردند و در این راه جان خود را فدای ائمه اطهار و اسلام کردند. 

سردار محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات های  کربلای ۴ کربلای ۵  اشاره کرد و گفت:شهدای غواص که بسیاری از آنها هنوز هم گمنام هستند و پیکر مطهرشان شناسای نشده نقش بسزایی در پیشبرد اهداف این عملیات ها داشتند.

وی به جنگ نرم اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان ما امروز با تاسی از شهدای غواص باید در جنگ نرم ایفای نقش کرده و با ابتکار خود برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

 

خبرنگار:مهدی بیگ زاده

عکس: مهرداد عاصمی

انتهای پیام/ج