نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: زلال معرفت کد خبر: 9490 ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۱

با حضور قاریان بین المللی استان اردبیل برگزار شد؛

محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها در اردبیل + عکس و فیلم

محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها با حضور چهره های قرآنی و فرهنگی استان اردبیل در مهدیه اردبیل برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها در اردبیل + عکس و فیلم

به گزارش ابصارخبر، محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها  شامگاه امروز با حضور رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور و خیریه ، فروهر معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و نمایندگان اداره کل تبلیغات اسلامی، قرارگاه فرهنگی فاطمه الزهرا(س)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اردبیل به همراه جمعی از چهره های قرآنی و فرهنگی با تلاوت قاریان بین المللی و ملی استان در مهدیه اردبیل برگزار شد. 

حجت الاسلام ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیری استان اردبیل در این محفل نورانی به تبیین اهمیت برگزاری محافل قرانی در جامعه پرداخت و گفت: حضرت زهرا(س) بزرگترین الگوی دفاع از ولایت و رسیدن به معنویت است.

وی از کلام الهی و عالمان دینی به عنوان شاهدان عینی الگو بودن یک فرد برای بشریت نام برد و گفت: همه باید تلاش کنند تا الگوبرداری از بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) و ائمه معصومین(ع) به رستگاری برسند.

اکبر غاربی رئیس هیئت مدیره اتحادیه موسسات و تشکلهای مردمی قرآن و عترت استان اردبیل نیز در این محفل قرآنی به تشریح برنامه های موسسات قرآنی اردبیل پرداخت و با بیان اینکه تشکل مردمی و قرآنی پایه و اساس برنامه های قرآنی اتحادیه هستند، گفت: 

وی به شعار محوری اتحادیه موسسات و تشکلهای مردمی قرآن و عترت استان اردبیل از بدو شروع تاکنون اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری با سایر دستگاه های اجرایی مرتبط و نهادها و موسسات قرآنی شعار این اتحادیه است.

غاربی با بیان اینکه اتحادیه موسسات و تشکلهای مردمی قرآن و عترت استان اردبیل پل ارتباطی بین دستگاه های اجرایی و فعالیت های قرانی در استان اردبیل است، گفت: این اتحادیه آماده همکاری در تمامی زمینه ها  و فعالیت های فرهنگی و قرآنی است از این رو همه فعالان فرهنگی و قرآنی می توانند ایده ها و طرح های قرآنی خود در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، جهت اجرایی شدن را به اتحادیه ارسال کنند.

وی از برگزاری برنامه بزرگ قرآنی با همکاری همه تشکلها و موسسات قرآنی، دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلاب مرتبط در دهه فجر سالجاری خبرداد و گفت: مسابقات آوایی قرآن کریم در رشته های قرائت، تحقیق، ترتیل و همچنین حفظ در سطوح مختلف و سنین مختلف از جمله برنامه ای پیش بینی شده در این محفل نورانی است.

تلاوت رضا محمدپور قاری بین المللی استان اردبیل،مهدی اسمعیلی از قاریان ملی استان و امیر هادی بایرامی خردسالترین حافظ قرآن کریم که از روشندلان قرآنی کشور است در کنار اجرای تواشیح گروه آیه های نور از جمله برنامه های این محفل نورانی در اردبیل بود که همزمان از شبکه قرآن و سیمای استانی به صورت زنده پخش شد.

 

عکس: بابک حقی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ج