نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها

سرویس: سرویس خبری کد خبر: 9499 ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

وداع خانواده شهید قادر عبدالهی با پیکر مطهر شهید در اردبیل + عکس

پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس که پیکر مطهرش بعد از 33 سال شناسایی به آغوش خانواده خود در محله ملاباشی اردبیل بازگشته بود با بدرقه باشکوه مردم شهیدپرور اردبیل به خاک سپرده شد.

وداع خانواده شهید قادر عبدالهی با پیکر مطهر شهید در اردبیل + عکس

به گزارش ابصارخبر، پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس که پیکر مطهرش بعد از سی و سه سال شناسایی و به آغوش خانواده خود در محله ملاباشی اردبیل بازگشته بود با استقبال باشکوه بسیجیان اردبیل در فرودگاه اردبیل همراه شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی بعد از مراسم استقبال به حسینیه بنیاد شهید اردبیل انتقال یافت تا خانواده این شهید والا مقام بعد از سی و سه سال با پیکر مطهر شهید وداع کنند.

یاسر شاهی مدیر کل بنیاد شهید استان اردبیل در این مراسم به تمجید از ایثار و فداکاری های شهدا و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران پرداخت و گفت: بازگشت پیکر مطهر شهدا به وطن و آغوش خانواده انسجام بخش و تقویت کننده وحدت آحاد مردم است چراکه با شناسایی و بازگشت پیکر مطهر شهدا فضای شهر و روستا، کوی و برزن معطر به عطر شهدا و معنوی می شود که این عامل خود منجر به خنثی شدن توطئه های دشمنان در جنگ نرم می شود.

بهروز سرباز از ایثارگران دوران دفاع مقدس در ادامه این مراسم که با حضور خانواده و بستگان درجه یک شهید قادر عبدالهی برگزار شد به مرثیه خوانی پرداخت.

 

 

 

 

مراسم تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید قادر عبدالهی بعد از اقامه نماز توسط آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با بدرقه مردم شهیدپرور و ولایتمدار اردبیل از مقابل حسینیه ثارالله تا آرامستان محله ملاباشی اردبیل برگزار  و در آرامستان این محله به خاک سپرده شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکس: مهدی جدی، مهدی همتی، محمد دشتی