سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9588 ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع):

برجام، نتیجه انحراف از مسیر شهدا است/ ایستادگی و مقاومت، رمز ماندگاری انقلاب است

سردار سیدیوسف مولایی با بیان اینکه بسیج در همه جا و همه کارها راهگشا است به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تبعیت از ولایت فقیه و تداوم راه شهدا رمز ماندگاری انقلاب است.

برجام، نتیجه انحراف از مسیر شهدا است/ ایستادگی و مقاومت، رمز ماندگاری انقلاب است

به گزارش ابصارخبر،  سردار سیدیوسف مولایی جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای تیپ ۳۷ شمالغرب و مدافعان حرم استان اردبیل  که در حسینه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل برگزار شد به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در ۴۳ سال اخیر اشاره کرد و گفت: پیمودن راه عزتمند شهدا و تبعیت از ولایت فقیه  رمز ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی قدرت کشور را برگرفته از مکتب و آرمان شهدا اعلام  کرد و گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا یادآوری نعمت معنوی شهدا برای نسل ها است تا با تاسی از آنها این مسیر حقیقی تداوم پیدا کند.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: اگر از راه اصلی و نسخه شفابخش شهدا فاصله گرفتیم قطعاً ناکام خواهیم ماند و محکوم به شکست می‌شویم.

مولایی  در ادامه سخنان خود به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: بیش از ۲۰۰ هزار شهید در دوران جنگ، ۱۷ هزار شهید ترور و صدها شهید مقاومت و سرفرازی این ملت در سال‌های اخیر این انقلاب را در برابر خواسته‌های نامشروع دشمنان بیمه کرده تا جمهوری اسلامی ایران بتواند معاندین را زمین گیر کند.

وی ادامه داد: ملت ایران با تبعیت از امام خود بی‌نظیرترین صحنه‌های دلدادگی را خلق کردند و در اوج سرما و یخبندان  زمستان و گرمای سوزان جنوب کشور در عملیات‌های غرورآفرینی چون رمضان و بیت المقدس، بدر و خیبر  را انجام دادند.

جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) گفت: در جنگ نابرابری که صدام با هدایت شرق و غرب آغاز کرد جوانان این مرز و بوم تمامی معادلات و منطق جنگ را به هم زدند که حضور 40 نوجوان ۱۳ ساله از جمله شهید مرحمت بالازاده منطق حضرت قاسم(ع) را عَلَم کرد و یا  رزمندگانی همچون شاپور برزگر  که با منطق عباس بن علی(ع)، پرچم اسلام را برافراشت و اجازه ندادند کربلا بار دیگر تکرار شود.

وی با ربیان اینکه هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی ایران پایدار و مانا نبوده  است تصریح کرد؛ از انقلاب حضرت موسی(ع) گرفته تا انقلاب رسول گرامی اسلام(ص) و حرکت ائمه اطهار(ع) همه در کمترین زمان به انحراف کشیده شده و یا بی نتیجه باقی مانده است.

این مدافع حرم در بخش دیگری از سخنان خود به جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و گفت: زمانیکه دشمنان اسلام، داعش را راه اندازی کردند تا تمدن اسلامی را از پای درآورند این جوانان ایران اسلامی بودند که با بهره گیری از فرهنگ غنی عاشورا پا به میدان گذاشته و همچون شهدای دوران دفاع مقدس به پاسداری از سرزمین های اسلامی پرداختند.

وی مظلومیت شهدای مدافع حرم را یادآور شد و گفت: مدافعان حرم در اوج مظلومیت، زمانی به دفاع از ایران اسلامی فرسنگ ها دورتر از مرزهای کشور پرداختند که در داخل با کارشکنی هایی مواجه شدند و تا زمانیکه داعش عراق را تصرف و به 50 کیلومتری مرزهای کشورمان نرسیده بود و حتی فراتر از آن، نفوذ در مجلس و تیراندازی در آن، ارزش و اهمیت کار مدافعان حرم شناخته نشد.

مولایی به خاطراتی از سردار شهید حسین همدانی از فرماندهان جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: شهید همدانی الگوی موفق بسیج را در سوریه پیاده کرد و توانست با ساماندهی بسیج مردمی در سوریه با مقاومت مردمی، پروژه شکست داعش در این کشور را سر و سامان دهد.

وی به نقشه جغرافیایی داعش اشاره کرد و گفت: رمز ماندگاری انقلاب اسلامی در هر شخصی و هر منطقه ای بدمد، آن دیار سرافراز و سربلند خواهد شد چراکه بسیج در همه جا و همه کارها راهگشا است.

این یادگار دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت به برجام نیز اشاره کرد و گفت: هشت سال گذشته تمامی امور کشور ، حتی آب خوردنمان را وصل به برجام کردند در حالی که در برجام مسئولان با انحراف از مسیر شهدا راه را کج رفته و سعی داشتند در برابر خواسته‌های دشمنان انقلاب اسلامی سر تعظیم فرود آورند.

وی حضور مردم در صحنه را بزرگترین ناکامی برای دشمنان انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما اگر به رمز ماندگاری جمهوری اسلامی ایران توجه کنیم هیچوقت طعم شکست را نحواهیم چشید بلکه قدرت معنوی ما بیش از گذشته خواهد شد.

مولایی در پایان سخنان خود به بازخوانی سخنان سردار  شهید مهدی باکری پرداخت و گفت: شهید مهدی باکری نبرد برابر دشمن را نبرد حسینی وار توصیف کرده و معتقد بود، پیروزی از آن اسلام است و این رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

انتهای پیام/ج