سرویس: حسینیه شهدا کد خبر: 9589 ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل + عکس و فیلم

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شهدای تیپ۳۷ حضرت عباس(ع) در اردبیل برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر در اردبیل + عکس و فیلم

به گزارش ابصارخبر، یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر به همراه یادواره شهدای تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع) با حضور سردار یوسف مولایی جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع)، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع)، سردار سید علی تدین فرمانده تیپ ۳۷ حضرت عباس(ع)، نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، علی واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان در حسینیه ثاراله اردبیل برگزار شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل  فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این مراسم گفت: شهدا راه عزت و عظمت را برای این ملت باز کردند تا همه به روشنی با پیمودن این مسیر بقا و امنیت خود را تضمین کنند.

وی انحراف از این مسیر را حرکت بی ثمر و گمراهی محض دانست و خاطرنشان کرد: ما اگر نتوانیم در حساس‌ترین مقطع کنونی آرمان شهدا و امام و رهبری را تبعیت کنیم در رسیدن به سر منزل مقصود دچار گرفتاری و مشکلات خواهیم شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یاد و خاطره سیدالشهدای عملیات بدر و خیبر را گرامی داشت و گفت: شهید مهدی و حمید باکری اقدام مجاهدانه ای را در این دو عملیات انجام داده و سعی کردند تا با همراهی رزمندگان لشکر عاشورا افتخاری ماندگار خلق کنند.

وی در ادامه یاد و خاطره ۱۴ شهید وارسته شمالغرب استان اردبیل را در مبارزه با اشرار و معاندان گرامی داشت و تصریح کرد: این استان با تقدیم ۱۰ شهید مدافع حرم سعی کرد تا در برابر شرارت‌های داعشی ها ایستادگی کرده و اجازه کوچک‌ترین هتک حرمت به حرم حضرت زینب و رقیه (س) را ندهد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: این شهدا پای در مسیر مجاهدت گذاشتند تا امروز مردم ایران در اوج امنیت و عزت زندگی کنند که قطعاً در این مسیر نیز سختی‌ها و دشواری‌های به وجود آمده رفع شده و زمینه پیروزی ماندگار امت اسلامی به وجود می‌آید.

روایتگری سردار مولایی جانشین دانشگاه افسری امام حسین(ع) از دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، اجرای سرود حماسی گروه الهادی، نجوا با امام زمان(عج) با نوای مرتضی بیابانی، شعرخوانی کلامی زنجانی و مداحی طاهر قلندری از برنامه های این یادواره بزرگ در اردبیل بود.