نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاه کد خبر: 9634 ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۲

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل خبرداد:

برگزاری 9 برنامه استارتاپی در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی در اردبیل

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از برگزاری 9 برنامه استارتاپی در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی در اردبیل خبر داد و گفت: حوزه معاونت جوانان اداره کل با همکاری سازمان های مردم نهاد استان اردبیل و و مرکز شتابدهی تیک 9 برنامه استارتاپی در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی در طی سال ۱۴۰۰ انجام شده که در نوع خود در استان بی‌نظیر بوده است.

برگزاری 9 برنامه استارتاپی در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی در اردبیل

به گزارش ابصارخبر، ،دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل از برگزاری 9 برنامه استارتاپی در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی در اردبیل خبر داد و گفت: حوزه معاونت جوانان اداره کل با همکاری سازمان های مردم نهاد استان اردبیل و و مرکز شتابدهی تیک 9 برنامه استارتاپی در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی در طی سال ۱۴۰۰ انجام شده که در نوع خود در استان بی‌نظیر بوده است.

وی به حضور و استقبال جوانان از این طرح ها اشاره کرد و گفت: رویداد ملی استارتاپی دیجیتال مارکتینگ و هوش تجاری توسط موسسه کارآفرینان فردای سبلان بمدت 3 روز بصورت مجازی با هدف ایجاد کسب و کار در بستر فضای مجازی برگزار و تعداد 110 نفر از جوانان در این طرح شرکت کردند و 3 ایده بعنوان ایده برتر انتخاب و در پایان از تیم های منتخب تجلیل بعمل آمد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: رویداد ملی استارتاپی رباتیک، هوش مصنوعی و بازیهای خلاقاته به همت موسسه فناوران جوان تراشه پویش بصورت مجازی و در 3 روز برگزار شد که 80 نفر از جوانان از استانهای اردبیل، تهران، اصفهان، شیراز،ایلام و مازندران در این رویداد شرکت کرده بودند که در پایان از تیم های منتخب در مراسم اختتامیه تجلیل بعمل آمد.

وی افزود: برگزاری سلسله کارگاههای آموزشی در حوزه رباتیک برای فرزندان خانواده های نیازمند: به همت موسسه فناوران جوان تراشه پویش با هدف شناسایی استعداداهای برتر و شناسایی ظرفیتهای آنها در جامعه در مرکز نگهدای ازفرزندان بی سرپرست امام رضا و مرکز نگهداری از فرزندان نیازمند خانه شکوفه ها و برای 29 نفر برگزارشد و همچنین سلسله گفتمان فرهنگی با رویکرد توسعه اشتغال پایدار به همت موسسه اندیشه ورزان تمدن ظهورآشنایی جوانان با نحوه راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار برای خود برگزارشد.

 انوشیروانی با اشاره به اینکه جوانان استان اردبیل از استعداد و هوش بالایی برخوردار هستند گفت: جشنواره مجموعه تولیدات هنر با محوریت اشتغالزایی جوانان : به همت موسسه هنرآفرینان سکانس برتر با هدف شناسایی استعداد های برتر در رشته های هنری برگزار شد.

وی در خصوص بر برگزاری برنا مهای قرآن محور و رویدادهای این حوزه تاکید کرد و گفت: رویداد ملی استارتاپی کارآفرینی از دیدگان قرآن و اسلام به همت موسسه ندای آیه های نور که بصورت استارتاپی و ملی برگزار بصورت مجازی و در 2 روز با شرکت 90 نفر از جوانان اردبیل و استانهای دیگر برگزارشد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل به رویداد آموزشی کسب و کارهای فناورانه اشاره کردو افزود: این رویداد به همت خانه کارآفرینان نگاه فردا بصورت حضوری در 3 روز و در هفته کارآفرینی با هدف تشویق و ترغیب جوانان به راه اندازی کسب و کارهای نوپا در دوران اپیدمی کرونا برگزار شد و در همین راستا طرح تاب آوری کسب و کارها و استارتاپ های نوپا در دوران اپیدمی کرونا به همت خانه کارآفرینان نگاه فردا به شکل طراحی سایت در جهت راه اندازی کسب و کار جدید برای جوانان استان صورت گرفت تا جوانان اردبیل که فضایی برای تبلیغ و فروش اجناس و محصولات خود ندارند با ثبت نام در این سایت بتوانند محصولات خود را به بهترین نحو عرضه کنند.

در پایان مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه و کارگاههای آموزشی هنرهای تجسمی برای جوانان با رویکرد اشتغالزایی توسط موسسه هنر و خلاقیت آرتاویل در حال آماده سازی و طراحی می باشد.