نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

سرویس: ورزشی کد خبر: 9657 ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل:

کسب 4 عنوان جهانی و 1 عنوان بین المللی توسط ورزشکاران اردبیل در 1400/ ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته به 20هزار نفر رسید

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از افزایش 20 هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان در سال 1400 خبرداد و گفت: اعزام 89تیم ورزشی استان اردبیل به مسابقات کشوری و میزبانی از 10 اردوی تیم ملی از جمله فعالیت های ورزش و جوانان استان اردبیل درسال گذشته بود.

کسب 4 عنوان جهانی و 1 عنوان بین المللی  توسط ورزشکاران اردبیل در 1400/ ورزشکاران سازمان یافته استان در سال گذشته به 20هزار نفر رسید

به گزارش ابصارخبر، سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل در  جمع خبرنگاران  به تشریح عملکرد اداره کل ورزش وجوانان در حوزه ورزش قهرمانی پرداخت و گفت:  افزایش 20 هزار نفری ورزشکاران سازمان یافته استان در سال 1400 مهمترین برنامه اداره کل ورزش و جوانان در سال گذشته بود.

وی افزود: با توجه به شرایط حکم کرونایی در کشور و تعطیلی اماکن ورزشی در سال 99 با کاهش مواجه شدیم و آمار ورزشکاران سازمان یافته در این سال به 20952 نفر رسید که در سال 1400 و با کاهش این بیماری و شروع فعالیت های ورزشی این آمار به 48226 نفر افزایش یافت.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری 198 مسابقه انتخابی در استان اردبیل افزود: 89تیم ورزشی استان اردبیل در مسابقات کشوری حضور داشتند.

 انوشیروانی با اعلام این موضوع که 180 نفر از ورزشکاران استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند اضافه کرد: 26 تیم از استان به مسابقات باشگاهها و لیگ کشوری اعزام شدند که 70 عنوان در بخش انفرادی و 13 عنوان در بخش تیمی کسب شد.

وی با اشاره به وجود شرایط طبیعی و شرایط مناسب آب و هوایی در استان تصریح کرد: استان اردبیل در سال 1400 از 10 اردوی تیم ملی اعم از کشتی، زورخانه ای و کشتی پهلوانی، ناشنوایان و ...... میزبانی کرد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با ابیان اینکه 174 نفراز ورزشکاران به اردوهای تیم ملی دعوت شدند تصریح کرد: استان اردبیل در سال 1400 که مصادف بود با بازی های المپیک و پارالمپیک تنها یک نماینده داشت که محسن طلوعی از ورزشکاران بسکتبال با ویلچر استان در بازی های المپیک تیم ملی ایران را همراهی کرد.

انوشیروانی در پایان سخنان خود گفت: از 8 ورزشکاراستان اردبیل در مسابقات جهانی و بین المللی حضور داشتند که ماحصل این حضور کسب 4 عنوان جهانی و 1 عنوان بین المللی بود.

 

انتهای پیام/ج